Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

 

Hvilke spilltitler som kommer ut i nærmeste fremtid/halvår ser du fram til?

Jeg er på utkikk etter noen nye spill i en relativ tynn samling. Hvilke spill mener du/dere man burde spille?

 

Mad Max, Just cause 3 og Fallout 4 :)

Just Cause 3 er forhåndsbestilt, så den er grei. Når det gjelder Fallout 4, burde man ha spilt tidligere Fallout-spill?

Nei, du trenger ikke ha spillt noen tidligere spill. Du starter en helt ny historie. Selv har jeg spillt alt av Fallout, men det er pga at jeg ble hektet av Fallout 2:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er den noen andre som blir spammet av Sony med de samme PS + epostene?

 

Har fått denne GTA Online relaterte eposten 5 ganger:

 

Nøt du den første smaken på undergrunnslivet? | Det er tid for GTA Online

 

Ja, begynner å bli dritlei. "Gå ikke glipp av flerspilling online på PS4" kommer daglig, gjerne to ganger dagen. Har også fått "Lev drømmen i Los Santos" et par ganger.

Lenke til kommentar

Vil man merke ne særlig forskjell på dynamikken i lydbilde hvis man bruker optisk kabel fremfor HDMI? Jeg har en NAD T757 med både PS3 og PS4 tilkoblet. Jeg har også en NAD DB2 somgir DAB+ og jeg merker stor forskjell på dynamikken i lydbilde på DAB+ radio fog lyden som spilles av via Playstationene. Vil lydbilde bli mer detaljert og dynamisk med optisk kabel?

Lenke til kommentar

Vil man merke ne særlig forskjell på dynamikken i lydbilde hvis man bruker optisk kabel fremfor HDMI? Jeg har en NAD T757 med både PS3 og PS4 tilkoblet. Jeg har også en NAD DB2 somgir DAB+ og jeg merker stor forskjell på dynamikken i lydbilde på DAB+ radio fog lyden som spilles av via Playstationene. Vil lydbilde bli mer detaljert og dynamisk med optisk kabel?

 

Slik jeg forstår det er det omvendt. HDMI er hakket bedre enn optisk, men jeg er ikke ekspert på dette området.

 

http://www.cnet.com/news/hdmi-vs-optical-which-digital-audio-connection-to-use/

Lenke til kommentar

Vil bare si at om dere skal spille Until Dawn så er noen gode hodeklokker alpha omega! Evnt et surround anlegg. Jeg bruker Sony sine Gold klokker med Until Dawn lyd profilen lastet inn.

 

Og det er et så sykt bra lydbilde og bra effekter i det spillet. Og i et spill som dette så er lyd en stooor del av opplevelsen. Tro meg...

 

---

 

Resident Evil Origins Collection kommer digitalt og på plater til neste år.

 

Lenke til kommentar

Hei! Jeg vet ikke om andre har dette problemet eller om det jeg som er følsom mot lyd, men føler PS4'en bråker litt mye. 

Sitter med headset for det meste, men samboer hører jo maskinen greit + jeg kan høre viftestøy gjennom headset hvis jeg pauser. 

 

Når jeg kun er i menyen så bråker den ikke i det hele tatt (Uten å starte noe spill). Men hvis jeg spiller eller pauser et spill så går viften på fult og det bråker litt vel mye for min smak. Har vurdert å skru den fra hverandre og bytte thermal pasta og pad's. Men vet ikke om det er verdt det.

 

Hvordan har dere andre det? 

Lenke til kommentar

PS4 støyer generellt ganske greit. Men hvor har du konsollen din stående? Ikke inni en avlukket TV-benk regner jeg med? Da får den ikke fri lufttilførsel og du ber bokstavelig talt om bråk.

Takk for kjapt svar. 

Den står oppe på TV-benk. Så den får masse luft. Har prøvd liggende og stående. 

Da får jeg bare leve med bråket. 

 

Takk for svar uansett =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...