Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Min har stått som frigjort for plukk hos komplett et døgn nå, mens GZ sendte CE utgaven i går, men benytter seg av postnord som ikke leverer pakker på lørdagene, så må vente til mandag... Jaja, rekker å komme meg gjennom Gears of War først da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hitman på PS4 Dette ser unektelig bra ut. Blood Money-vibber til de grader. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Dette er feil del av forumet for erotikk. Men satser på at moderatorrene lar denne gå... 4 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Fikk MGS i dag også :-) Så resten av helgen så har jeg nå MGS, Mad Max og Until Dawn å kose meg med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Tearaway på PS4 ser så knall ut. Mmmh. Er på Reteospillmessen i Sandefjord, satser på å få spilt det litt selv i morgen. 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hvilke tanker har dere rundt Until Dawn? er det et spill det er verdt å investere noen kroner ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Er det flere som blir spammet med de samme e-postene hver jævla dag fra Sony? Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Er det flere som blir spammet med de samme e-postene hver jævla dag fra Sony? Om du mener "Fully Loaded TURBO | Din deltakelse er bekreftet" - så jepp. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Den, samt "Få mest ut av PlayStation Plus" og "Ditt PlayStation Plus-medlemskap er nå akvitert". Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Er på Reteospillmessen i Sandefjord Hvordan er stemningen der, og hvordan er kvaliteten på messen? Det er ikke uaktuelt å dra dit neste år om det er en god messe. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Har hørt mye bra om messen. Ikke vært der selv riktignok. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Knall, knall og mer knall. Mye gull og masse rart å spille, både når det gjelde spill jeg aldri har hørt om samt for meg totalt ukjente konsoller. Masse å handle også, hadde man bare hatt mye, mye bedre råd. Men ja, anbefales. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Fikk Mad Max i posten i dag. Hadde ikke lest, sett, hørt eller på annen måte tilegnet meg info om spillet på forhånd. (samme for mgs). Noe nytt jeg har begynt med og tror jeg skal fortsette med det. Anyway, deler noen bilder fra Mad Max. Førsteinntrykket er bra. Enjoy. Endret 29. august 2015 av firberblad Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Må/bør man ha spilt tidligere MGS-spill før man starter på MGSV? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Må, niks. Bør, tja, historien er ganske innviklet, og hopper tiår frem og tilbake. Jeg har spilt siden ps1 æraen, og jeg sliter med å huske alt, Men skal jeg anbefale et spill må det bli MGS3, etterfulgt av 1,2 og 4 når du har spilt 5. som er sånn ca ca kronologisk rekkefølge. Men vær forberedt på Star Wars syndromet! Endret 29. august 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 MGSV foregår vel like etter Peace Walker, så det kan være verdt å få med seg. Men jeg har forstått det som at det finnes lydkasetter i MGSV som forklarer historien i Peace Walker, så det er vel ikke et "must" å spille det. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hvilke tanker har dere rundt Until Dawn? er det et spill det er verdt å investere noen kroner ? Nærmer meg slutten av spillet og vil si det er absolutt verdt pengene og bra "replay value" da det er mange andre utfall jeg må teste. Spillet er som en interaktiv film og lykkes med det, har storkost meg med det så langt. Lenke til kommentar
Majiinfreddy Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hvilke tanker har dere rundt Until Dawn? er det et spill det er verdt å investere noen kroner ? Synes spillet var god underholdning, men ikke verdt 600,- Lån det av en kompis eller vent til det er 300,- eller noe. Veldig mye dårlig med spillet, men var fortsatt underholdende (ikke særlig skummelt - mest jump scares) Må/bør man ha spilt tidligere MGS-spill før man starter på MGSV? Nei. Absolutt anbefalt, men det er laget åpent for at alle skal kunne spille det å forstå det. Er mange kassetter i spillet som forklarer alt du trenger - så lenge du har lyst til å høre det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Noen andre som sliter med å registrere og synce MGSV-trophies? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Om folk vil ha beta tilgang til Rainbow Six Siege kan må få det her: https://contests.nvidia.com/en-gb/rainbow-six-siege-giveaway Funker vel til PC, X1 og PS4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå