Happyherb_InnleggNO Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Tok to bilder til dere! Steike..Mad Max er pent altså! Photo mode biten er veldig bra og en kan filme/spille i forskjellige farge og effekt moduser. Ha i bakhode at dette er komprimerte bilder.. Bare prøvd litt men førsteinntrykket er at dette er et kanon spill. Gleder meg. Bestilte fra Gamezone i går kveld og fikk mail i dag kl 12 at den var sendt, så satser på at det ligger i postkassa når jeg kommer hjem fra jobb i morgen. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg blir nok definitivt å plukke opp mad max når jeg er kommet over største MGSV hypen Fy faen jeg blir å bure meg selv inne i vinter. Det er faen meg så mye bra spill som kommer framover. Helt rått 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Krysse fingrene for at Mad Max holder seg slik utover i spillet. Og at det samme gjelder for Just Cause 3! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Gamezone sender nok MGSV i morgen. Ordren min står som Plukkliste nå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 DET ER IKKE NOE VI KAN GJØRE FOR DEG den satt godt....i lite øyeblikk hadde jeg lyst å samle alle ps konsoller og fyre opp peisen med de... Det samme fikk jeg beskjed om da jeg hadde problemer med da jeg etter service ikke kunne sett min nye PS4 som pprimærkonsoll, fordi jeg hadde gjort det noen ukere tidligere i forbindelse med at jeg ble hacket og mistet tilgangen til konsollen min. Jeg tilbød å dokumentere identiteten min på flere måter, til og med sende kvittering på kjøpet, men de nektet blankt, og jeg måtte pent vente 6 måneder før jeg kan endre primærkonsoll. Med andre ord hadde jeg ikke tilgang til mesteparten av PSN-spillene mine, som var kjøpt gjennom min amerikanske konto. Når jeg protesterte sa de "there's nothing more I can do for you", og la på. Sony har elendig kundeservice, og sliker ssaker er en påminnelse om hvorfor man aldri, ALDRI, skal ha noe som helst lojalitet overfor et selskap. (Ikke at jeg har vært det) tenker virkelig å bytte til Xbox, men venter litt....har en del spill kjøpt via psn, pluss at ingen av mine venner har Xbox så det er ikke bare å kvitte seg med ps..håper virkelig det ordner seg (kanskje etter dagens maintance? ferdig kl 14?) men blir det slik mnd til så blir jeg bare nødt til å kvitte meg med ps, eller flytte og få ny ip:) Hvorfor ikke bare bytte nettleverandør? Virker som den enkleste løsningen. At din nettleverandør ikke kan gi deg en ny IP er rett og slett forkastelig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Har faktisk funnet ut at jeg har blitt ip banned fra Sony. Flere har hat det samme problemet. https://www.reddit.com/r/playstation/comments/331a46/ip_blocked_by_psn/ Kan tyde på at noen av tiltakene Sony har iverksatt ift. DDOS'ing osv. skaper noen bieffekter innimellom. Forundrer meg ikke om problemene Sony nå har ift. PSN (som ikke er pga. andre ytre årsaker) er pga. all DDOS'ingen de har blitt utsatt for som igjen har tvunget de til å innføre tunge mottiltak som alltid vil skyve på balansen ift. tjenestekvalitet. Ikke minst tar slikt ekstremt lang tid å få kjørt inn skikkelig og krever ofte konstant oppfølging av meget kompetent mannskap som ofte er strukket mellom mange oppdragsgivere. Mengden av sikkerhetstiltak man innfører for å beskytte seg mot uønsket aktivitet mangedobler kompleksiteten ift. å opprettholde en god tjenestekvalitet. Dette vil man se spesielt rundt høytider og ferier hvor spesialkompetansen har fri etc. Mye av skylden kan man legge på ondsinnede grupper som har gjort livet surt for alle. By proving a point you might just destroy the thing you want. Det trenger ikke være store ting som oppstår, men små ting som velter store lass og som kan fikses raskt når mannskapet er tilgjengelig. Men disse små tingene kan det bli mange av. EDIT: Og ja, hadde jeg lest tråden du linker til ser jeg at de snakker om nettopp dette. Igjen, slå av linjeutstyret ditt i 20 minutter så du får tildelt en ny IP adresse. Og som du ser her, er ikke dette ukjent og en helt normal følge av at Sony har blitt utsatt for ekstremt mye sabotajse siste par år. Samt til alle som skulle slite med bannet IP ift. Sony sin anti-ddos, sjekk alle maskiner og enheter i husholdningen skikkelig, botnets ol. er slettes ikke uvanlig og kan føre til banning. Det samme som nettleverandører gjør når de opplever spam fra ditt nett. I tillegg, har du en elendig nettleverandør som ikke kan hjelpe deg med ny IP så konfigurer routeren din til å kjøre trafikken gjennom VPN som da gir deg en ny IP mot Sony. Har du i tillegg et "åpent" gjestenett, sørg for at dette ikke har samme public-ip som ditt private nett, eks. at alle gjester må ut via en ekstern proxy eller vpn. Har du igjen en elendig nettleverandør som sperrer mulighet for VPN ol., bytt leverandør. Endret 27. august 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Veldig spesielt fenomen, og det er ikke første gangen jeg opplever dette heller. Rekrutterer folk til en FIFA-klubb, og så er det noen som er i overkant ivrige. Tror faktisk at de to første party-invitasjonene ble sendt mens jeg var offline (det er kanskje mulig da?) og uten at vi var venner eller hadde kommunisert med hverandre før. Så med en gang at han ikke er i nærheten av det nivået jeg vil ha på spillerne, men sa bare at han kan spille litt mer (han hadde spilt veldig lite og hadde dårlig statistikk) og så kan vi se på det senere. Fikk "you messing?" tilbake. Ja, da får jeg lyst til å spille med deg senere Jeg avslo request'en han sendte til klubben, men da sendte han bare en ny med en gang. Seig fyr. Ble noen vanlige meldinger og en lydmelding fra ham før han til slutt ga seg (da måtte jeg si at at han verken får bli med nå eller senere, og hvorfor). Endret 28. august 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Da er MGSV sendt fra Gamezone. Da får vi bare håpe at Posten ikke er sin vanlige tilbakestående jeg. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Da er MGSV sendt fra Gamezone. Da får vi bare håpe at Posten ikke er sin vanlige tilbakestående jeg. Samme her, håper det er i posten i morgen :-) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Se det ja, på vei her slik også Mye gøy å spille om dagen...litt for mye! Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Fikk det i posten i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Noen som har det... Hvor bor du LordShaft Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Bergen. Å herregud så fett det er. Det er helt sinnsykt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Til begge plattformene faktisk! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Til begge plattformene faktisk! Ene er til en kompis i gave 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Heldig han kompisen din da Gift of the year! Lenke til kommentar
Majiinfreddy Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Heldige folk gitt! Har drømt om MGSV i årevis. Ble sendt i dag fra gamezone, men er CE, så har det vel ikke før tirsdag Dessverre er det heller ingen som selger det før release her i byen heller, lengre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå