LarZen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Da ligger det demo ute av Dying Light. ---------- Body is lubed and ready! Endret 26. august 2015 av LarZen Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Da sendte Gamezone Mad Max. Ser ikke ut som dem har fått på lager MGSV enda.... Fikk sendebekreftelse før i dag på at MGSV er sendt fra elkjøp sitt hovedlager. Siden jeg bor i Bergen, regner jeg med å ha det på lørdag. er noe naivt å tro det dukker opp allerede på fredag, men vi får se. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Ja jeg har sett at Elkjop.no har hatt både Mad Max og MGSV på lager i et par dager allerede. Krysse fingrene for at helgen din blir sikret med MGSV LordShaft V Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Rocket League har tatt over tronen fra FIFA og COD når det kommer til å bestå av dritt slenging og 12-åringer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Så bra. Håper de holder seg der da. 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Fikk sendebekreftelse før i dag på at MGSV er sendt fra elkjøp sitt hovedlager. Siden jeg bor i Bergen, regner jeg med å ha det på lørdag. er noe naivt å tro det dukker opp allerede på fredag, men vi får se. Godt mulig du får det allerede i morgen. Jeg fikk sendingsbekreftelse på Gears of War fra Elkjøp i går kveld og det dukket opp i dag. Bor i Bergen jeg også. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hva slags levering har dere som har bestilt hos Elkjøp valgt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Så bra. Håper de holder seg der da. Nei faen. Men er sånn, når det kommer et så fantastisk spill hvor så mange begynner å spille så blir det endel avskum. Men for er spill. Sier litt når det er det spillet som best fanger følelsen av ekte fotball. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Testa Dying Light demoen idag da. Steike...det var heftig. Fikk skikkelig følelsen av å være i zombie apokalypsen! Prøvde PS4 og PC versjonen og synes PS4 holder stand altså! Det er selvf penere på PC men en skal pokker meg gi kred til en 3000kr konsoll som leverer såpass. Skal uten tvil kjøpes. Men med så alt for mye spill nå så blir det å vente på Game of the year edition med alt DLC som sikkert kommer etterhvert. Endret 26. august 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Venter på GotY selv av Dying Light. Ser knall ut, men er altfor mye som kommer ut nå for tiden. Har ikke tid til halvparten en gang. The Following skal visstnok være like stort som hovedspillet. https://www.youtube.com/watch?v=FwNpilWUV3s Hva slags levering har dere som har bestilt hos Elkjøp valgt? Brev. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fikk sendebekreftelse før i dag på at MGSV er sendt fra elkjøp sitt hovedlager. Siden jeg bor i Bergen, regner jeg med å ha det på lørdag. er noe naivt å tro det dukker opp allerede på fredag, men vi får se. Godt mulig du får det allerede i morgen. Jeg fikk sendingsbekreftelse på Gears of War fra Elkjøp i går kveld og det dukket opp i dag. Bor i Bergen jeg også. Det høres jo helt sykt ut?? Nå ble jeg jo litt ekstra ivrig etter å sjekke postkassen i dag. Bare synd at posten blir levert litt senere på dagen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Da er Mad Max trygt plassert i hylla med resten av barna mine. Mangler bare Metal Gear nå så kan vinteren bare komme.... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Rocket League har tatt over tronen fra FIFA og COD når det kommer til å bestå av dritt slenging og 12-åringer. Det er der de skal være. På et spill de egentlig får lov til å ha. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hm...dette ser interesant ut. Jeg har hatt lyst på noe bedre en Gold headphone ifra Sony en stund nå. Dette kan muligens være svaret... Info Komplett selger dem til 1699,- så i det øvre sjiktet når det kommer til spill klokker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Damn, såg jo ut til å integrere seg selv med hodet og aldri slippe taket de der For min del som kjører en utelukkende headset basert løsning i spillekroken min kunne det der vært interessant. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Så fine ut de. Men venter heller på G933. Er nødt til å ha trådløst i sofaen.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Tok to bilder til dere! Steike..Mad Max er pent altså! Photo mode biten er veldig bra og en kan filme/spille i forskjellige farge og effekt moduser. Ha i bakhode at dette er komprimerte bilder.. Bare prøvd litt men førsteinntrykket er at dette er et kanon spill. 2 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Ser veldig bra ut det Larzen! Hvordan er frameraten? Endret 27. august 2015 av Ooinaru Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Ser veldig bra ut det Larzen! Hvordan er framraten? Den virker stabilt i 30fps. Men har ikke vært i noen store kamper enda. Bare prøvd i starten. Var litt sirup i en film sekvens men ellers ser det ok ut. Jeg regnet med at det ville bli drops i disse store åpne landskapene men det gjorde ikke det. Og det så overaskenes bra ut altså. Endret 27. august 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 30 fps stabilt er jo helt ok for et tredjepersonsspill! Og hvis det er stbailt gjennom hele spillet og det ser så bra ut så er det bare å glede seg til Just Cause 3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå