Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da sendte Gamezone Mad Max. Ser ikke ut som dem har fått på lager MGSV enda.... :(

Fikk sendebekreftelse før i dag på at MGSV er sendt fra elkjøp sitt hovedlager. Siden jeg bor i Bergen, regner jeg med å ha det på lørdag. er noe naivt å tro det dukker opp allerede på fredag, men vi får se. 

Lenke til kommentar

 

Fikk sendebekreftelse før i dag på at MGSV er sendt fra elkjøp sitt hovedlager. Siden jeg bor i Bergen, regner jeg med å ha det på lørdag. er noe naivt å tro det dukker opp allerede på fredag, men vi får se. 

 

 

 

Godt mulig du får det allerede i morgen. Jeg fikk sendingsbekreftelse på Gears of War fra Elkjøp i går kveld og det dukket opp i dag. Bor i Bergen jeg også.

Lenke til kommentar

Testa Dying Light demoen idag da. Steike...det var heftig. Fikk skikkelig følelsen av å være i zombie apokalypsen! Prøvde PS4 og PC versjonen og synes PS4 holder stand altså! Det er selvf penere på PC men en skal pokker meg gi kred til en 3000kr konsoll som leverer såpass. 

 

Skal uten tvil kjøpes. Men med så alt for mye spill nå så blir det å vente på Game of the year edition med alt DLC som sikkert kommer etterhvert. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

 

Fikk sendebekreftelse før i dag på at MGSV er sendt fra elkjøp sitt hovedlager. Siden jeg bor i Bergen, regner jeg med å ha det på lørdag. er noe naivt å tro det dukker opp allerede på fredag, men vi får se. 

 

 

 

Godt mulig du får det allerede i morgen. Jeg fikk sendingsbekreftelse på Gears of War fra Elkjøp i går kveld og det dukket opp i dag. Bor i Bergen jeg også.

 

Det høres jo helt sykt ut?? Nå ble jeg jo litt ekstra ivrig etter å sjekke postkassen i dag. Bare synd at posten blir levert litt senere på dagen 

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut det Larzen! Hvordan er framraten?

 

Den virker stabilt i 30fps. Men har ikke vært i noen store kamper enda. Bare prøvd i starten. Var litt sirup i en film sekvens men ellers ser det ok ut.

 

Jeg regnet med at det ville bli drops i disse store åpne landskapene men det gjorde ikke det. Og det så overaskenes bra ut altså.   

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...