ilpostino Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 PS4 som vi har brukte veldig mye men etter at jeg omorganiserte tv-benken i sommer på grunn av nytt anlegg fikk den mye mer luft og det hjalp veldig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Endret 25. august 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Mad Max ser konge ut. Men alt ifra Polygon burde være bannlyst... Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Synd jeg ikke tok bilde av hvor lite kjølepasta som var på min. Det var begredelig greier. Klarte greit å lese hva som sto på chippen gjennom pastaen. Skal dokumentere hvordan det ser ut på min så kan vi jo se om det er like tragisk der Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hva gjør dere med støv på PS4-en? Min har et fint lag oppå seg, er litt redd for hva det kan gjøre med temperaturen og støyen på sikt. Bråker lite nå, men det kan fort endre seg hvis støv blokkerer luftveiene. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Fjerner den. Fjerner den? Fjerner hva? Hvis du mener støvet lurte jeg egentlig på hvordan du gjør det, hvor ofte osv Endret 25. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Fjerner den.Fjerner den? Fjerner hva? Hvis du mener støvet lurte jeg egentlig på hvordan du gjør det, hvor ofte osv 3 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Vet du ikke hvordan man fjerner støv??? Akkurat på PS4 så bruker jeg støvsuger i stedet for fuktig klut. Støvsugere kommer gjerne med flere typer munnstykker så bruk den som egner seg best, f.eks den på bildet under eller noe lignende. Dette gjør jeg jeg minst en gang i uka når jeg vasker huset generelt ;-) -t Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Ellers er trykkluft på boks ganske fiffig å ha stående. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Tenker mest på støv som hadde kommet inn i eller var på vei inn i maskinen, altså på ventilasjonsrillene. Vet jo om forskjellige måter å gjøre det på, men lurte på hva slags rutiner folk her inne hadde for rengjøring av sine maskiner. Men takk skal du ha Dragen, for to ubrukelig svar på et enkelt spørsmål. Endret 25. august 2015 av Jakoozie 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Fra hva jeg fant ut skal man ikke bruke støvsuger på å støvsuge inni maskinen. Om set var set du lurte på? Om det er rundt kan man sikkert bare blåse bort og evt sette på støvfilter for å unngå at det blir mye neste gang Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Støvsuger er aldri lurt å bruke til å få støv bort ifra elektriske apparat. Det kan oppstå statisk elektrisitet i støvet pga luftstrømmen i en støvsuger. Det er derfor en bruker spesielle bokser med trykkluft for å blåse bort støv. Lenke til kommentar
Utox85 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Tilbud på PS-TV på Elkøp i kveld. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/PSTVWIFI/playstation-tv-3-spillkoder Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Nå synes jeg at Gamezone kan sende MGSV. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Da sendte Gamezone Mad Max. Ser ikke ut som dem har fått på lager MGSV enda.... 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Gi gjerne festrapport fra Mad Max. Jeg er interessert men ryggmarksrefleksen min er ganske skeptisk når det kommer til filmspill. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Hva gjør dere med støv på PS4-en? Min har et fint lag oppå seg, er litt redd for hva det kan gjøre med temperaturen og støyen på sikt. Bråker lite nå, men det kan fort endre seg hvis støv blokkerer luftveiene. Jeg blåser driten ut med trykkluft på boks, støvsuger med en liten tastaturstøvsuger før jeg tørker av overskytende med en mikrofiberklut som er fuktig, men langt ifra våt. Endret 26. august 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Hva gjør dere med støv på PS4-en? Min PS4 står oppe på PCen ved siden av TVen, så det er lite støv i utgangspunktet (dette er nøye planlagt.) Men når jeg ser det begynner å bli litt støvete tar jeg ganske enkelt en vanlig tørkerull og fukter litt papir og tørker av PS4en, før jeg tar en tørr bit tørkepapir og tørker over den, for å være sikker på at det ikke er fukt. Det samme gjør jeg med TVen (tenker på selve bildet). Papiret skal ikke være vått, bare fuktig nok til at støvet fester seg. Gi gjerne festrapport fra Mad Max. Jeg er interessert men ryggmarksrefleksen min er ganske skeptisk når det kommer til filmspill. Enig der, men husk at Mad Max ikke er direkte "filmspill". Det foregår før filmen, og kommer ut lenge etter filmen. I teorien kan det derfor bli like bra som Batman: Arkham Asylum. B:AA var jo også et "filmspill", men de fikk bruke den tiden de trengte, og var ikke bundet til historien i filmen. Endret 26. august 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hva gjør dere med støv på PS4-en? Min har et fint lag oppå seg, er litt redd for hva det kan gjøre med temperaturen og støyen på sikt. Bråker lite nå, men det kan fort endre seg hvis støv blokkerer luftveiene. Denne gjør støvtørking til en lek. Er bare å banke støvet av ute når man er ferdig med å bruke den. Det er basert på statisk elektrisitet, så man burde tenke seg litt om når man bruker den, men JIF selv anbefaler den til flatene på en TV så spenningen er neppe så ekstremt høy. Har aldri knitret eller sjokka meg. Funker fint på toppen av PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå