Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker mest på støv som hadde kommet inn i eller var på vei inn i maskinen, altså på ventilasjonsrillene. Vet jo om forskjellige måter å gjøre det på, men lurte på hva slags rutiner folk her inne hadde for rengjøring av sine maskiner. Men takk skal du ha Dragen, for to ubrukelig svar på et enkelt spørsmål. 

Endret av Jakoozie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva gjør dere med støv på PS4-en? Min har et fint lag oppå seg, er litt redd for hva det kan gjøre med temperaturen og støyen på sikt.

Bråker lite nå, men det kan fort endre seg hvis støv blokkerer luftveiene.

Jeg blåser driten ut med trykkluft på boks, støvsuger med en liten tastaturstøvsuger før jeg tørker av overskytende med en mikrofiberklut som er fuktig, men langt ifra våt.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Hva gjør dere med støv på PS4-en?

Min PS4 står oppe på PCen ved siden av TVen, så det er lite støv i utgangspunktet (dette er nøye planlagt.) Men når jeg ser det begynner å bli litt støvete tar jeg ganske enkelt en vanlig tørkerull og fukter litt papir og tørker av PS4en, før jeg tar en tørr bit tørkepapir og tørker over den, for å være sikker på at det ikke er fukt. Det samme gjør jeg med TVen (tenker på selve bildet). Papiret skal ikke være vått, bare fuktig nok til at støvet fester seg.

 

 

Gi gjerne festrapport fra Mad Max. Jeg er interessert men ryggmarksrefleksen min er ganske skeptisk når det kommer til filmspill.

Enig der, men husk at Mad Max ikke er direkte "filmspill". Det foregår før filmen, og kommer ut lenge etter filmen. I teorien kan det derfor bli like bra som Batman: Arkham Asylum. B:AA var jo også et "filmspill", men de fikk bruke den tiden de trengte, og var ikke bundet til historien i filmen.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Hva gjør dere med støv på PS4-en? Min har et fint lag oppå seg, er litt redd for hva det kan gjøre med temperaturen og støyen på sikt.

Bråker lite nå, men det kan fort endre seg hvis støv blokkerer luftveiene.

 

Jif-Stoevmopp_jifrent_product.png

 

Denne gjør støvtørking til en lek. Er bare å banke støvet av ute når man er ferdig med å bruke den. Det er basert på statisk elektrisitet, så man burde tenke seg litt om når man bruker den, men JIF selv anbefaler den til flatene på en TV så spenningen er neppe så ekstremt høy. Har aldri knitret eller sjokka meg. Funker fint på toppen av PS4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...