Jakoozie Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) *Snip* Helt enig Sparta. Har mer eller mindre åpent sinn selv. Men for min de er det greit å vite på forhånd at spillet kanskje ikke er et klassisk MGS, så blir jeg ikke så skuffa når jeg finner det ut. Viktig å alltid ha lave forventninger. Gjelder for alt i livet egentlig Endret 24. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Gleder meg veldig til Mad Max altså! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Da begynner anmeldelsene av Until Dawn å komme. Ser ut som vi har et fornøyelig spill i vente! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1101276 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Fått med meg at MGS5's PVP har mikrotransaksjoner. #Konami4lyfe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 MGS er i hvertfall ikke ett spill jeg forventer å bruke mye tid på online, om noe overhodet. De har riktignok lagt mer fokus over mot den biten såvidt jeg har fått med meg. Enspiller alle dager i uken Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ikke rart PS4 bråker. Det er jo jaggu meg ikke kjølepasta på CPUen! Tok og pusset av det som "lå" der, og vips. Den er ikke til å kjenne igjen. Nå spilte jeg faktisk 3 Rocket League kamper med TVen på mute, og det eneste jeg hørte var litt viftestøy underveis. I menyen er viftene helt stille. Fantastisk deilig, MEN jævla dårlig av Sony å ikke klare å ha på kjølepasta. Amatørfeil Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 MGS er i hvertfall ikke ett spill jeg forventer å bruke mye tid på online, om noe overhodet. De har riktignok lagt mer fokus over mot den biten såvidt jeg har fått med meg. Enspiller alle dager i uken Ja, er ikke stor online fan eg heller, uansett hvilket spill det er forsåvidt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Er veldig snever når det kommer til online gitt. Battlefield og kommende Battlefront er vel I og for seg det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ikke rart PS4 bråker. Det er jo jaggu meg ikke kjølepasta på CPUen! Tok og pusset av det som "lå" der, og vips. Den er ikke til å kjenne igjen. Nå spilte jeg faktisk 3 Rocket League kamper med TVen på mute, og det eneste jeg hørte var litt viftestøy underveis. I menyen er viftene helt stille. Fantastisk deilig, MEN jævla dårlig av Sony å ikke klare å ha på kjølepasta. Amatørfeil Prøv å la RL stå i menyen en stund, det stresser PS4en noe jævlig. Ikke noe cap på framerate, så det tar av. Om de da ikke har patchet det da. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ikke rart PS4 bråker. Det er jo jaggu meg ikke kjølepasta på CPUen! Tok og pusset av det som "lå" der, og vips. Den er ikke til å kjenne igjen. Nå spilte jeg faktisk 3 Rocket League kamper med TVen på mute, og det eneste jeg hørte var litt viftestøy underveis. I menyen er viftene helt stille. Fantastisk deilig, MEN jævla dårlig av Sony å ikke klare å ha på kjølepasta. Amatørfeil Hadde du noe slags kjølepasta på etter du hadde pusset det som var der av? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Får da håpe det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ikke rart PS4 bråker. Det er jo jaggu meg ikke kjølepasta på CPUen! Tok og pusset av det som "lå" der, og vips. Den er ikke til å kjenne igjen. Nå spilte jeg faktisk 3 Rocket League kamper med TVen på mute, og det eneste jeg hørte var litt viftestøy underveis. I menyen er viftene helt stille. Fantastisk deilig, MEN jævla dårlig av Sony å ikke klare å ha på kjølepasta. Amatørfeil Prøv å la RL stå i menyen en stund, det stresser PS4en noe jævlig. Ikke noe cap på framerate, så det tar av. Om de da ikke har patchet det da. Har stått i menyen i litt over 20 min nå. Ingen antydning til at vifta har økt, men tror de har patcha det i utgangspunktet. Ikke rart PS4 bråker. Det er jo jaggu meg ikke kjølepasta på CPUen! Tok og pusset av det som "lå" der, og vips. Den er ikke til å kjenne igjen. Nå spilte jeg faktisk 3 Rocket League kamper med TVen på mute, og det eneste jeg hørte var litt viftestøy underveis. I menyen er viftene helt stille. Fantastisk deilig, MEN jævla dårlig av Sony å ikke klare å ha på kjølepasta. Amatørfeil Hadde du noe slags kjølepasta på etter du hadde pusset det som var der av? ja, ellers hadde vel PS4 eksplodert så varm som den blir. Tok på litt og dro det jevnt utover. Viften går mye stillere og PS4 produserer mye mindre varme. Tidligere kunne jeg steke grillpølser om jeg la de ved vifta. Kan vel ikke forvente at den skal gå så mye mer rolig enn den gjør nå. Uten tvil verdt det for min del. Jeg holdt på å bli gal av vifta. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Sliter med en høylytt ps4 selv! Hvilken kjølepasta brukte du og var det enkelt å demontere og sette den sammen igjen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Brukte denne: https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/kjoling/kjolepasta/arcticcooling-mx-2thermalc8g/181329.11129/ Vet ikke om den er bra eller ei, men den gjorde iallfall jobben. Hadde den liggende fra tidligere av. Operasjonen var veldig enkel. Man trenger en Torx 9 som har senterhull (heter vel TR9 tror jeg). Biltema selger iallfall riktig bits også trenger man en vanlig stjernetrekker. Bare å følge denne guiden: https://www.ifixit.com/Guide/PlayStation+4+Motherboard+Replacement/24721 Tror jeg brukte 15 min på å ta det fra hverandre, og 5 på å sette den sammen igjen. Jeg synes iallfall det gikk greit og at det var lett å finne frem. Fikk satt sammen alt igjen uten problemer også. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Brukte denne: https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/kjoling/kjolepasta/arcticcooling-mx-2thermalc8g/181329.11129/ Vet ikke om den er bra eller ei, men den gjorde iallfall jobben. Hadde den liggende fra tidligere av. Operasjonen var veldig enkel. Man trenger en Torx 9 som har senterhull (heter vel TR9 tror jeg). Biltema selger iallfall riktig bits også trenger man en vanlig stjernetrekker. Bare å følge denne guiden: https://www.ifixit.com/Guide/PlayStation+4+Motherboard+Replacement/24721 Tror jeg brukte 15 min på å ta det fra hverandre, og 5 på å sette den sammen igjen. Jeg synes iallfall det gikk greit og at det var lett å finne frem. Fikk satt sammen alt igjen uten problemer også. Okei takker! Skal definitivt prøves! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Japp, det får fungere frem til det kommer en revidert utgave som er noe lik PS3 Slim var når den kom. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Heldigvis kom min PS4 med kjølepasta, men siden noen opplever dette problemet så bør Sony ta en titt på fabrikkene som setter PS4 sammen. Noen må være gjerrig med kjølepastaen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Da begynner anmeldelsene av Until Dawn å komme. Ser ut som vi har et fornøyelig spill i vente! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1101276 Digitalspy var ikke så fornøyd ser jeg. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Heldigvis kom min PS4 med kjølepasta, men siden noen opplever dette problemet så bør Sony ta en titt på fabrikkene som setter PS4 sammen. Noen må være gjerrig med kjølepastaen. Forundrer meg ikkje at kvalitet på kjølepasta samt at nokre PS4 ikkje har fått kjølepasta er noko av grunnen til støyforurensinga. Dvs at son min da har vore ganske så heldig med sin PS4. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Synd jeg ikke tok bilde av hvor lite kjølepasta som var på min. Det var begredelig greier. Klarte greit å lese hva som sto på chippen gjennom pastaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå