Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Om dette er tilfelle, virker ideen ganske realistisk. Men om Sony/GaiKai er villig til å miste potensielle kjøp som vil forekomme om de faktisk gjør dette til realitet. Derav håpet. Jeg tviler på at de gjør det, sånn egentlig, men det kan hende de ser hvordan publikumsfrieriet de driver med nå hjelper dem og tenker at ekstra god PR kunne vært smart. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Derav håpet. Jeg tviler på at de gjør det, sånn egentlig, men det kan hende de ser hvordan publikumsfrieriet de driver med nå hjelper dem og tenker at ekstra god PR kunne vært smart. Mer PR? De har hele Internet på sin side. Microsoft må gi ut gratis doritos og Fiber for å få endret på dette. Jeg tror faktisk at Microsoft vil bli hardt skadet denne generasjon, om de ikke gjør noe kjapt. Endret 12. juni 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ting kan forandre seg. Det ser veldig lyst ut nå, men man vet aldri. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg håper for guds skyld at de endrer taktikk, mange av de spillene One har sikler jeg etter. Men jeg vil ikke støtte Microsoft om det er slik de kjører skuta. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg håper Microsoft endrer taktikk, jeg. Ser ikke slik ut, men er lov å håpe. Det er bare bra med konkurranse, og det er bare bra med ende flere fete spill (selv om jeg aldri får tid til å spille absolutt alt jeg vil spille). Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg håper Microsoft endrer taktikk, jeg. Ser ikke slik ut, men er lov å håpe. Det er bare bra med konkurranse, og det er bare bra med ende flere fete spill (selv om jeg aldri får tid til å spille absolutt alt jeg vil spille). har 47 spill på Steam er urørt, de fordømte salgene ruinerer meg. Det er virkelig et first world problem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Har vel rundt 250 spill på Steam jeg ikke har spilt enda selv. Flere fysiske spill til PS3, og enda mer jeg både har kjøpt digitalt og "fått" som medlem av PS+. Har haugevis av spill til Wii jeg burde spille. Har vel 40 spill til PS2, men den er pakket ned og ligger i bua. Det er et luksusproblem. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Har vel rundt 250 spill på Steam jeg ikke har spilt enda selv. Flere fysiske spill til PS3, og enda mer jeg både har kjøpt digitalt og "fått" som medlem av PS+. Har haugevis av spill til Wii jeg burde spille. Har vel 40 spill til PS2, men den er pakket ned og ligger i bua. Det er et luksusproblem. Vi er muligens litt bortskjemte her opp i nord. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Videoer fra DriveClub: Cockpit view. External view. Ok, for det første, nå vet vi at det ikke er _kun_ cockpit view, men at vi også kan ha kamera bak (og da sikkert også alle de andre kameravinklene). Jeg er faktisk skuffet. For det andre. Draw distance ser bra ut, men sånn ellers? Nei, det ser faktisk veldig dårlig ut. Greit nok at det er en tidlig build som skal være ca. 35% av det ferdige produktet, men dette ser langt dårligere ut enn det trailerne har vist. Får håpe at det ikke er derfor de skal gi bort en gratis PS+-versjon, nemlig at spillet ikke blir så bra som man håpet. Men, som sagt, tidlig build, men særs skuffende. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er det fastslått noe pris på spill enda for PS4 og One? Vurderte egentlig å ta å forhåndsbestille noe spill til PS4 i samme slengen når jeg bestilte maskina, men endte opp med å heller ta det med ro til nærmere release. http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=1091&prodid=55950 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Intervju med Shuhei Yoshida angående PS+ og hvorfor man må betale for å spille online: Grunnen: We’re focusing on new services and online, like the “Share” button I previously mentioned and the ability to play using mobile devices with the cloud feature. Our plan is to continue to invest in the future, but investing like this is not compatible with our previous policy that involved reducing costs by every mean to keep the service free. Unnskyldning: I apologize for the financial burden on our users, but on PS4 it’ll also provide early access to beta versions, free games and discounts like on PS3 and PS Vita. In addition to that PS Plus members will receive for free a special edition with slightly reduced functions of DriveClub. Ikke alle online-funksjoner trenger PS+: While direct competition in real time won’t be possible [without PS Plus] for instance in the case of DriveClub, asynchronous online gameplay and receiving data from other players will still be free of charge. Om MMORPGs: You will need it to enjoy online multiplayer.This will also depend on the judgement by the publishers, and there will be some free to play titles that you’ll be able to play without needing a PS Plus subscription, like PlanetSide 2 and DC Universe Online. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det å betale for å spille online er noe xbox live har gjort hele tiden. Du får mange features gratis med silver, men må ha gold for endel multi player funksjoner. Har fortsatt tilgang til store osv uten gold. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Click på bildet for og se. Haha dette var den beste jeg har sett hittil. Endret 13. juni 2013 av Realzi 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Den der var mer bad taste enn morsom egentlig. Min favoritt egentlig så langt: Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Wow The Witcher 3 kommer til PS4! Nå som det er openworld ser det 100 ganger mere fristende ut, blir og kjøpe det første dagen det kommer ut. Endret 13. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Er det nokon her som har ei oversikt over Norske prisar på PS4? Er usikker på om eg skal ha den på dag 1, eller noko seinare. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=1095&prodid=55950&ref=prisjakt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Bestilte min PS4 for 3099,- på Coolshop. Tror det var det billigste vi kom fram til i går. Nå ligger den litt høyere på 3699 på sida der. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Utrolig kjedelig at Microsoft rotet ting til. Jeg er snart i level 50 i Fifa 13 på Xbox, så nå må jeg vel begynne på level 1 i Fifa 14 på PS4? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Sony har ikke offisielt gått ut med norsk pris på PS4, er derfor prisene rundt om kring er veldig opp og ned, men, selvfølgelig får ikke Xbox One og PS4 samme pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå