Kontorstol Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei, jeg har forhåndsbestilt Hitman: Absolution på Xbox, og får derfor Sniper Challange. Men er Sniper Challenge et fysisk spill som jeg får i posten eller det er en kode som jeg må aktivere på Xbox Live? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Står at det er en "stand alone hit" så vil tro det er ett eget spill Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Du får en kode som aktiveres gjennom Xbox Live. Det var ihvertfall det jeg gikk når jeg forhåndsbestilte det fra Gamezone. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Etter mer leting så stemmer det ja, Your access codes for the Hitman Sniper Challenge will be emailed Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det ville uansett vært hodeløst å lage en egen DVD med dette med tanke på innholdet sin størrelse. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 I følge Elkjøp vil jeg motta en fysisk utgave av Sniper Challenge. Håpte på å få spille det i helgen, men må nok vente noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå