Jod-R Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei Jeg var litt uheldig og greide å miste nesten en halv liter med vann i tastaturet og det tålte det dårlig. Dermed er jeg på utkikk etter et nytt tastatur. Siden jeg hadde hørt så mye om mekaniske tastatur ville jeg teste de ut og dro derfor på elkjøp og kjøpte et Razor mekanisk tastatur, har vel hatt det i snart 3 uker og kan ikke si jeg liker det så veldig godt. Jeg bruker dataen mest til å surre på nettet og dermed skriver jeg mest. Synes ikke dette tastaturet ikke er så bra til å skrive med. Det tastaturet jeg hadde før var et Logitech Illuminated og det likte jeg veldig godt. Så jeg lurte på om noen kunne anbefale et lignede tastatur, gjerne trådløst. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) 3 uker og 30 dagers returrett fra elkjøp. Løp og bytt å få pengene igjen.. Også går du å tafser på alle utstillingsmodellene av tastatur de har og finner et du liker å tafse på, før du bestiller det billigere fra en nettbutikk. Endret 4. november 2012 av Caddy Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg vet ikke om du har lyst til å satse på et mekanisk tastatur neste gang, men jeg har et Gigabyte Ailiva Osmium tastatur, og liker det veldig godt. Konge å spille med, og ikke verst å skrive på selv om tastene lager en tydelig klikke lyd. For øyeblikket vil jeg ikke bytte dette tastaurtet for noe annet. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Kommer nok ikke til å prøve ut mekanisk tastatur igjen med det første. Valget ligger mellom å kjøpe Logitech Illuminated og Logitech Illuminated K800 wireless. Må si jeg holder en knapp for den trådlåse da det virker digg å kunne styre saker og ting fra sofaen Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Logitech K800 er utrolig deilig å skrive på! Og ettersom du likte Logitech Illuminated, tror jeg dette er et godt kjøp. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Da endte jeg opp med et Logitech k800 tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå