fredde Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 før dere sier at deres pc er stabil ? Prime95 går på 3 timen her for øyeblikket er det nok ? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Ja, mener det. Overlever den 3 timer stresstest, da overlever den alt du ellers vil kjøre (siden dette ikke vil bruke alle ressursene) :wink: Grattis, du har en stabil maskin Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Prime tester stabiliteten på prosessoren, ikke chipset. For å teste chipset villle brukt 3dmark01 eller no... Njaal Lenke til kommentar
fredde Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 "]Prime tester stabiliteten på prosessoren, ikke chipset.For å teste chipset villle brukt 3dmark01 eller no... Njaal Ok, mener du da at jeg skal loope 3dmark noen timer, eller holder det at den går igjennom 1 gang ? Takker for svar forresten :-) Jeg har en stabil 2500@3200 :-) hehe... Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Må nok loope noen timer ja Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Bruker å ta et par timer på 100% load. Klarer den det så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå