Cuneax Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Her er 7 spådommer fra bransjen. Slik blir teknotrendene i 2013 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg gleder meg til den dagen kaffetrakteren kommer på nett. Blir digg å laste ned kaffi over IP. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Større og bedre skjermer, mindre og billigere elektronikk brukt i flere enheter? Ikke at jeg klager, men dette er da ikke en ny trend. Endret 5. november 2012 av arni90 Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg ser frem til den dagen hvor alt er tilgjengelig i kart-appen på telefonen. Altså alt av butikker, restauranter, bedrifter så vel som private adresser rundt deg. Inkludert vareutvalg, bord/time-bestilling, meny/tjenestekatalog, kollektivtransport, brukeromtaler, råd/tips og så videre. Alt samlet i ett genialt brukergrensesnitt hvor man velger å eksponere akkurat den typen informasjon man er ute etter. I dag er det mange apper som har litt av dette, men ingen som klarer å samle alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg