Niklasp Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Utside av metall og markedets topplaser på innsiden. Asus nye spillmus er laget av aluminium Lenke til kommentar
Populært innlegg Neppe Skrevet 2. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2012 Trykker du inn mushjulet, blir den Optimus Prime! 16 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Bare synd det står "Repulic of gamers" og at det var røde lys på den, i det hele tatt lys, burde være hvitt lys istedet for. Håper de lager en uten så mye lys og rog greiene, rog gjør meg kvalm. Endret 2. november 2012 av meg0709 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Shruggie Skrevet 2. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Hva med en spillmus som ikke prøver å utkonkurrere skjermen i lysstyrke? Hva med en spillmus som bruker ergonomi som ikke minner mest om Sydneys operahus? Hva med en spillmus hvis programvare ikke får deg til å lengte til linux' .conf-filer? Hva med det? Endret 2. november 2012 av Shruggie 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Trykker du inn mushjulet, blir den Optimus Prime! Ja, det er en av makroene. Optimus Prime gjør all spillinga selv, slik at du kan konsentrere deg om historien i spillet Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Må da blir svett som f... 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Har en Razer DeathAdder å kommer aldri til å bytte den Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Denne må da bli veldig kald på vinteren? Er jo diverse datarom med relativt lav temperatur rundt om i dette landet. Og motsatt varm på sommeren hvis sola skinner på den. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 NERDGAZM, skal jo lage ROG build neste år, denne sklir rett inn! Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg ville heller valgt ROG GX905, som er dekket av "soft touch-materiale". Den ser også bedre ut, synes jeg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Så, når du blir svett så får du nikkel allergi? Aluminium er fint, men det er ikke noe du skal ta borti flere timer om dagen.. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det er vel veldig avhengig av legeringen. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 alu er ikke spesielt behagelig mot hud.ofte for kaldt/varmt og hardt. form over funksjon er min tanke. Atw Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Liker stort sett alt ASUS lager, så hadde det ikke vært for at jeg elsker Corsair M60 jeg har nå, hadde jeg tatt en titt på den. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hva med en spillmus som ikke prøver å utkonkurrere skjermen i lysstyrke?Hva med en spillmus som bruker ergonomi som ikke minner mest om Sydneys operahus?Hva med en spillmus hvis programvare ikke får deg til å lengte til linux' .conf-filer?Hva med det? g400, right at ya buddy Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 g400, right at ya buddy Hadde den vært noe i nærheten av god å holde i, så kanskje. For å klare å holde i mange av G musene til logitech så må man jo være født noe spesiell. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har en Razer DeathAdder å kommer aldri til å bytte den Oh yes! Lenke til kommentar
Wolffie80 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Bare synd det står "Repulic of gamers" og at det var røde lys på den, i det hele tatt lys, burde være hvitt lys istedet for.Håper de lager en uten så mye lys og rog greiene, rog gjør meg kvalm. hahaha lyset skulle jeg vært deg enig i.. men ROG? woot? Bare misunnelig du da..!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå