andreasn Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har nylig kjøpt nytt hovedkort og minne, valget falt på et MSI K7N2 Delta-ILSR. Tidligere hadde jeg et MSI K7T Turbo 2. Jeg har en XP2400+ og kjøleren er en GlacialTech Igloo Silent Breeze. Har nyeste BIOS på begge kort. Tidligere var temperaturen på rundt 50 grader ved idle og 55 ved load. Etter byttet av hovedkort har den sunket til ca 40 ved idle og 45 ved load. Ikke det at det gjør meg noe men syns det er rart siden jeg har samme CPU og kjøler som før. Hvem burde jeg stole på? Syns 50 grader høres mest sannsynlig ut. Noen men med samme HK som kan si hva de har som temp? Lenke til kommentar
J_L Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Temperaturen er nok den samme. Det er hvor den avleses som gjør forskjellen. Har selv et MSI K7N2-L. Da jeg fikk kortet var det med biosversjon 3,2 og da var cputemp. 53 grader. La senere inn versjon 3,4 og da viste cpu-temp. 38 grader. Siste oppgradering var verdjon 3,6 og nå viser den rundy 45 grader. Det er ikke gjort endringer på masinen i løpet av denne tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå