xX-Asher-Xx_ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei! Som det står på emne så handler dette her om det nye spillet... NFS: Most Wanted. Hvordan kan jeg lagre dette spillet, save mener jeg på pc.. hvilket knapper kan man trykke, har søkt mye om det på google, men finner null og niks Noen som kan hjelpe... meg Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Nå er det syykt lenge siden jeg spilte det, men mener å huske at den saver automatisk mens du spiller, om du har merket for det i innstillingene. Ellers tror jeg at manuell saving er i hovedmenyen. Altså når du er ferdig med løp og er i freeroam, kan du avslutte til hovedmenyen og save derfra. Lenke til kommentar
xX-Asher-Xx_ Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Nå er det syykt lenge siden jeg spilte det, men mener å huske at den saver automatisk mens du spiller, om du har merket for det i innstillingene. Ellers tror jeg at manuell saving er i hovedmenyen. Altså når du er ferdig med løp og er i freeroam, kan du avslutte til hovedmenyen og save derfra. Vell takk for svaret.. Jeg fikk, men hvordan er det lenge siden du spilte spillet når den kom ut igår.. Jeg mener nå den nye spillet som kom ut igår 2012... ikke nfs most wanted noen år tilbake Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Vil tippe at spillet har en "auto-lagring" av ett eller annet slag. Gjerne etter siste løp du deltok i, eller annen aktivitet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ah, sorry, jeg trodde du mente det forrige spillet med AKKURAT samme navn, så lett å ta feil. Ikke akkurat lurt av dem å utgi spill med eksakt like titler. Nei da må jeg nok trekke tilbake svaret, jeg aner ikke. Men tipper de ikke har forandret mye siden sist, så auto-lagring gjelder sikkert fortsatt og du kan fortsatt lete litt mer i menyene. Eller et tips som vi menn ikke bryr oss særlig om: les håndboken. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det benyttes en auto save funksjon i dette spillet. Hver eneste gang du låser opp en bil, fullfører et løp, får en milestone, eller setter en rekord lagrer spillet automatisk. Det skal altså svært mye til å miste fremgang i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå