Redaksjonen. Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Opprett eller delta i et spillrom for å bli i trekningen. Vinn proft surround-headset og t-skjorter Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Sist så vant jeg t-skjorte men den venter jeg på enda Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det var rart. Send meg din adresse og hvilken størrelse du vil ha på t-skjorten til tor-steinar(at)gamer.no, så ordner jeg dette. Du kan få hvit t-skjorte dersom du vil. Da er logo/tekst svart. Lenke til kommentar
b0Stark Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 :< Hadde gjort seg med et headsett. Mitt gikk i stykker under streamingen av turneringa som var. Lenke til kommentar
laicepS Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvor mye koster egentlig Tritton AX720 Surround Headset Dolby 7.1 ? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvor mye koster egentlig Tritton AX720 Surround Headset Dolby 7.1 ? Såvidt jeg kan se ca 1 300 kroner. https://prisguiden.no/sok?pg-q=Tritton+AX720&n=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå