Gå til innhold

Noen som har lyst til å skrive for wikien Jobbfeber.no?

LAG

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg håper dette innelgget er innenfor hva som blir akseptert her i forhold til 'egenreklame', men det er iallfall relevant... Hvis ikke skal jeg selvfølgelig slette det.

www.jobbfeber.no er en av Norges eldste og største portaler for opplysinger om yrkesvalg, med ca. 2 millioner oppslag siste året. Siten brukes flittig av skoleelever/studenter, skolerådgivere og arbeidssøkere for å finne informasjon om yrker.

Den ble for en stund siden gjort om til en wiki, hvor da alle kan gjøre en innsats for å holde informasjonen oppdatert og korrekt.

Siten har ligget ganske brakk en stund, dessverre. Det gjør jeg nå noe med (som brukeren Systematix), men jeg trenger hjelp - fra alle som kan og vil!

Siden Jobbfeber.no er en wiki, kan altså alle som har relevant informasjon skrive på den.

Det går an å bare redigere litt, f.eks. oppdatere for gamle lønnsopplysninger, eller skrive og legge ut helt nye yrkesoppføringer og artikler.

Det går an å skrive artikler som man lenker til eksisterende innhold eller få ut på forsiden i nyhets-streamen.

Vi har også en liste med skoler og andre utdanningsinstitusjoner som sårt trenger oppdateringer, typisk fra skolerådgivere eller elever på samme skole.

Jeg håper noen har lyst til å hjelpe til litt!

Mvh,

Lars A. Gundersen

Jobbfeber.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...