LAG Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei, jeg håper dette innelgget er innenfor hva som blir akseptert her i forhold til 'egenreklame', men det er iallfall relevant... Hvis ikke skal jeg selvfølgelig slette det. www.jobbfeber.no er en av Norges eldste og største portaler for opplysinger om yrkesvalg, med ca. 2 millioner oppslag siste året. Siten brukes flittig av skoleelever/studenter, skolerådgivere og arbeidssøkere for å finne informasjon om yrker. Den ble for en stund siden gjort om til en wiki, hvor da alle kan gjøre en innsats for å holde informasjonen oppdatert og korrekt. Siten har ligget ganske brakk en stund, dessverre. Det gjør jeg nå noe med (som brukeren Systematix), men jeg trenger hjelp - fra alle som kan og vil! Siden Jobbfeber.no er en wiki, kan altså alle som har relevant informasjon skrive på den. Det går an å bare redigere litt, f.eks. oppdatere for gamle lønnsopplysninger, eller skrive og legge ut helt nye yrkesoppføringer og artikler. Det går an å skrive artikler som man lenker til eksisterende innhold eller få ut på forsiden i nyhets-streamen. Vi har også en liste med skoler og andre utdanningsinstitusjoner som sårt trenger oppdateringer, typisk fra skolerådgivere eller elever på samme skole. Jeg håper noen har lyst til å hjelpe til litt! Mvh, Lars A. Gundersen Jobbfeber.no Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 ser hvertfal at skipselektriker tråden var utdattert på en del punkter... hvordan kan man fikse på dette ? Lenke til kommentar
LAG Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Det kan du fikse på ved å lage en konto http://www.jobbfeber.no/konto.lasso og så gå til yrket du vil redigere og klikke Rediger-linken over overskriften til høyre - og hjertelig takk om du gjør det! Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå