tor-ivar.hals Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei! Har fått tak i et brukt GeForce 4 ti4600 Gold Edition, og har installert dette med siste drivere. Kjører ellers Win XP med alle oppdateringer. Har et ASUS A7N8X2.0 HK og AMD2600+ og 512 MB DDR RAM Testet med 3dmark03, og får et resultat på 1560.... Har for en liten periode lånt et Radeon 9700 PRO, og det funka som ei kule, fikk 3dmark03-resultat på over 5000... Har sjekka litt rundt på nettet, og sett forslag på at jeg har for liten power-supply (har pr i dag 300W). Men hvis det er problemet, hvorfor funka Radeon 9700 så bra? Noen andre ting jeg burde sjekke? Setter pris på tilbakemeldinger! mvh Tor-Ivar Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Husk at gf 4 ikke støtter directx 9, det gjør r9700, og derfor er det overlegent i 3dmark 2003. Test heller i spillene du spiller til vanlig. Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Ok.. skal sjekke det... Betyr det da at jeg kan glemme å få "state-of-the-art"-grafikk på Half-Life 2 og de nye spillene som kommer? De baserer seg vel på Direct X 9? Glemte for øvrig å si at jeg også har en "flimmer" på skjermen (har en Dell 15" LCD-skjerm) som gjør at alt ser ut som det er ut av fokus (uskarpt bilde, ikon-tekster osv) Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 ... og jeg hadde ikke antydning til flimmer med Radeon 9700 ... (beklager... søndag.. lett å glemme alt en skal skrive da... :-? ) Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 testa med 3dmark01... fikk 12330... det er vel ikke så ille... men har fortsatt en svak flimmer på skjermen som får alt til å se litt uklart ut. Slitsomt å se på også... Noen som har en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 flimmer vet jeg ikkeno om, men du bruker vel DVI til lcd'en? Du vil helt sikkert kunne spille de nye spillene som kommer, men du kan nok ikke ha grafikken på maks og få akseptable framerate samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå