Joachim_F Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Spillerne må åpne lommebøkene for at Drømmefall Kapitler skal bli virkelighet. Les hele saken Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Støtter garantert dette Har en følelse på at det blir en lang reise i helgen 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Tja skal nok gi en slant 1 Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Shut up and take my money! 1 Lenke til kommentar
Trono Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Gleder meg stort til dette! Törnqvist skuffer skjeldent med sine historier. Eneste er at jeg håper virkelig ikke dette "kapittelsystemet" blir en melkeku av serien. Jeg er først og fremst interessert i å få en fortsettelse, og avslutning, på den påbegynte historien. 1 Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Oooh. Dette har jeg ventet på. Kanskje jeg faktisk tar meg sammen og støtter noe på Kickstarter Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Gleder meg stort til dette! Törnqvist skuffer skjeldent med sine historier. Eneste er at jeg håper virkelig ikke dette "kapittelsystemet" blir en melkeku av serien. Jeg er først og fremst interessert i å få en fortsettelse, og avslutning, på den påbegynte historien. Som det blir nevnt i artikkelen så kommer ikke Chapters til å være episodebasert allikevel. 1 Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Dette er på tide! Det er nesten forunderlig at det ikke har skjedd før nu. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Dette er et fantastisk spill! Anbefaler alle som ikke har prøvd det å gå til nærmeste forhandler å kjøpe det med en gang! Jeg er helt for en etterfølger, men alikevel litt redd for at de ikke klarer å leve opp til forgjengeren! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Akkurat dette jeg fryktet. Først sier staten at det er flere søkere og høyere kvalitet på søkerne ti spillstøtte enn noensinne, og så gir de mindre penger enn i fjor? Og den som får mest penger er en som ikke trenger det, og nå går han i tillegg ut på Kickstarter for å få enda mer? Snakker om å være griske... Hvorfor kan ikke fyren bare få penger fra Funcom, om de gjør det så bra som de sier? Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 ...og styringa? Om den blir som i drømmefall, så kan de likegodt lage papirfly av pengene. Håper de lager et høykvalitets pek/klikk eventyr, det har de vist før at de kan. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 I'd kickstart that. Håper bare på noe mer som det første spillet. Håper game.no legger ut om denne kickstarteren, når den er i gang. Vist de lager et nytt i spill i stilen som Drømmefall, så MÅ de lage bedre og mer behagelig gameplay\kontroller\styring. Lenke til kommentar
kvamic Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Akkurat dette jeg fryktet. Først sier staten at det er flere søkere og høyere kvalitet på søkerne ti spillstøtte enn noensinne, og så gir de mindre penger enn i fjor? Og den som får mest penger er en som ikke trenger det, og nå går han i tillegg ut på Kickstarter for å få enda mer? Snakker om å være griske... Hvorfor kan ikke fyren bare få penger fra Funcom, om de gjør det så bra som de sier? you my friend are an idiot! seriøst har du i det heletat brukt hue å tenkt før u snakker? funcom focuserer på ONLINE spill nå. 2 funcom har kansje ikke lyst å satse fult på det så da er en ny bedrift løsningen og ikke minst de søkte hos kickstarter for å gi et bedere ferdigprodukt en et halvferdig produkt som sikker ikke kommer ut fordi det ikke er bra, er mye mere skadene å gi ut et sugent spill en å ikke gi det ut hvis di gir ut et halvferdig spill og de er et nytt firma vil noen i det hele tat kjøpe neste tittel etter det? nei så de søker etter mere penger for å gi det beste spillet ut de kan gi. er irriterende å se folk leser noe og sier alt mulig rart uten å bruke hue og tenke på hva grunnen kan være for de forsjellige løsningen Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Du vet Funcom er med og finansierer dette spillet og deler overskuddet med selskapet til fyren? De kunne gjerne ha dyttet mer penger inn i det, mot å få en større del av overskuddet. Tenk før du åpner munnen, om det ikke blir for vanskelig. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Funcom finansierer ingenting, så vidt jeg forstår, og om de gjør det, så er det bare småpenger. Hadde det vært opp til dem, så hadde det aldri blitt en ny Lengste Reisen. De eneste de bryr seg om er MMOer. Støtten på en million kroner er ikke nok til å lage et halvt eventyrspill i Østeuropa engang, så det er ikke så rart at de prøver seg på Kickstarter, og det har ingenting med å være grådige å gjøre. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Sorry, mener bestemt jeg leste et sted at Funcom vil dekke en god del av utgiftene mot å dele overskuddet. Typisk, klarer ikke å finne det igjen når jeg faktisk trenger en link. Men uansett, vi snakker om en veteran innen bransjen, og det er veldig mange som vil ha en oppfølger til Dreamfall. (hater å bruke norsk tittel på spill). Det burde ikke være noe problem å få finansiert neste episode via Kickstarter, og neste etter der igjen via salg av første. Den norske idiotstaten bør heller gi de sårt trengte pengene til noen som faktisk trenger det. De sa jo selv at det er flere søkere enn noensinne, og kvaliteten er høyere enn noensinne. Hvorfor i svarte gir de da pengene til en som ikke trenger det? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Håper Synnøve Svabø er med Lenke til kommentar
outcastd Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hadde vært kult om Olav Thon eller en eller annen riking var blodfan av spillet og pøste på med penger. Jeg ser for meg grafikk som gruser far cry, og en historie som man limes fast i stolen av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå