moldespurven Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Som overskriften tilsier starter ikke min bærbare Acer PC, har ikke tilgang til modellbetegnelsen akkurat nå, men pcen er hvertfall noen år, sånn ca 4-5 år, vet ikke om dette hjelper noen men den har panel til venstre for tastaturet der man kan styre lyd og annet. Så til problemet, bruker var litt uheldig i en fifa match så han slo i pcen litt til høyre for touchpaden, etter det slokna pcen, det eneste som skjer når jeg trykker på start knappen er at noen av lysene på pcen lyser i kanskje 1 sekund før det er helt død, maskinen virker ikke til å prøve å starte. Håper noen kan komme med forslag om hva dette kan være Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Prøv følgende: ta ut batteri og koble fra strøm. Hold av/på knappen inne i 1 minutt. Dette kan muligens hjelpe. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Takk, skal prøve dette når jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Det fungerte desvere ikke. Men fant nå ut bedre hva som skjer når jeg prøver å slå den på, under touchpaden er det to lys en for batteri og en som ser ut som en lyspære, den med lyspæra blinker når jeg prøver å starte maskinen, det er tre lys ved start knappen, denøverste av dem blinker også mens jeg prøver å slå på maskinen, samme gjør det blå lyset rundt start knappen. Det kommer også en lav "klikke" lyd når jeg prøver å starte den P.S maskinen er en Acer Aspire 6920G Endret 5. november 2012 av moldespurven Lenke til kommentar
A4.236 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hovedkort problemer..? Hadde samme symptomer på en Aspire 5520G. Hører du klikkelydene om og om igjen? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Foresten, har du prøvd å starte den uten batteri? Om batteriet har død, så kan maskinen nekte å starte. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Ja hører klikkelyden om og om igjen så lenge jeg holder start knappen nede,. Ja har prøvd å starte den uten batteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå