Redaksjonen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Se hvordan siden din vil se ut. Nå endres Facebook - igjen Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Ut ifra bildet så kan ikke jeg se noen frosjell mellom det og profilen jeg har hatt lenge :s Endret 2. november 2012 av Mr. Hormonella 1 Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Håper virkelig det blir slik...er en pain in the ass for å si det mildt å takke for gratulasjoner etc slik det er i dag -.- Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Har de også forandret andre ting. Tidligere kunne jeg klikke på "Photos" for å se alt av bilder som andre hadde lagt ut. Når jeg klikker på den samme linken nå får jeg bare mine egne bilder? 1 Lenke til kommentar
thfi Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Neeeeei, ikke IGJEN ! -.- Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ganske utrolig at et så stort selskap ikke har flinkere designere. Facebook har jo aldri sett BRA ut, men jeg likte bedre det minimalistiske som var i begynnelsen. 3 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg installerte FBPurity, det fikk i alle fall ting til å se til mer ut som i gamle dager. Jeg synes formatet nå er rotete, jeg ble aldri vant med det. Nå bruker jeg Facebook særdeles lite forsåvidt... Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ut ifra bildet så kan ikke jeg se noen frosjell mellom det og profilen jeg har hatt lenge :s *knips*knips*knips for Radioresepsjonen Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 og der gadd jeg ikke facebook lenger. er drit lei av design endringer hele tida. enten hold dere til ett design eller så orker jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Forandring fryder Har ingenting imot at ting endres, er bare morsomt det. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ja, det er helt forferdelig at denne gratistjenesten vi benytter oss av plutselig gjør endringer uten at vi som brukere kan bestemme noe... /Sarkasme Lenke til kommentar
Proper Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Håper de får plass til mer reklame, synes ikke jeg får nok av det enda. Lenke til kommentar
Vegard A Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ut ifra bildet så kan ikke jeg se noen frosjell mellom det og profilen jeg har hatt lenge :s Jeg ser heller ikke noen forskjell på denne og den jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg