_dundun_ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Nå var jeg nettopp og kjøpte en iPad mini hos Humac, og den er akkurat som forventet - en liten iPad 2. Glad jeg solgte Nexus 7en min - utrolig deilig å ha en iOs-enhet med denne størrelsen! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ville heller hatt en liten ipad 4. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Jeg også, men det er nok teknisk litt vanskelig å få til... Retina og gpuen som skal til bruker mye strøm! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Tja. Egentlig kun retina jeg er på jakt etter. Neste iterasjon mini har sikkert retina-skjerm :-) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det holdt ikke med iPad Mini tråden? 3 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Akkurat hvorfor er denne iPaden enn Nexus 7? 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Det holdt ikke med iPad Mini tråden? Fant ingen jeg. Om den finnes så gjør det det ja. Akkurat hvorfor er denne iPaden enn Nexus 7? For min del: iOs. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Hvordan er det å ha et nettbrett på den størrelsen med det skjermformatet? Har selv Nexus 7 og liker formatet mye bedre enn 4:3 på iPad 2en jeg hadde. Endret 2. november 2012 av Bradley Cooper Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Det er vel smak og behag. Jeg bruker så godt som aldri tablet til film, og til alt annet enn film foretrekker jeg 4:3. Til lesing og notater synes jeg størrelse og format på mini er perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå