Joachim_F Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ace of Spades leverer førstepersons action i miljøer du kan forme selv. Les hele saken Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Har spilt det litt, og synes det er artig. Dog, kartene har litt lett for å bli for store syns jeg. Det finnes selvsagt unntak, men er ikke så ofte at jeg har funnet noe i midten; enten er det for stort - eller så er det for lite. 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Lenge siden sist jeg var inne på dette spillet. Kan være vært å ta en ny titt, å se det har blitt bedre. Syntes at skytingen i dette spillet var tight og bra. Syntes bare at det er synd at banene alltid var grøt når jeg kom inn på dem. ^^ 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Merker at det visuelle ser mye bedre ut på bildene. Men de virker i grunn kun som reklame bilder. Etter en tur på nettsiden deres, så begynner jeg å håpe at de har oppgradert grafikken så mye. Ville gjort ting betydelig bedre. Ser litt frem til å prøve dette på Steam. 1 Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 De spør om du er lei prislappen på andre spill. Noen som vet hvilken prislapp de kommer til å ha? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 MInecraft med våpen? Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Synes utviklingen til spillet bare har vært dårligere etter Jagex kjøpte det. I tillegg blir det ikke F2P ved fullversjonen. Utvikleren har forlatt prosjektet også. Men til tross for at jeg ikke er begeistret for Jagex er jeg positivt overrasket over at det blir en one time fee (Kjøp spillet, ikke pay 2 win store in game). Endret 2. november 2012 av Yngve05 Lenke til kommentar
Eplexx Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Dette er jo ikke akkurat noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå