Exposure Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Flere enn jeg som har problemer med aftenposten.no og Opera Mobile? Jeg kan laste inn allverdens nettsider i Opera uten problemer, men med aftenposten.no så henger alt seg. Fanene fryser, operamenyen slutter å virke, og jeg får ikke engang avsluttet browseren. Eneste som virker er å stenge Opera fra programmenyen til Android. Flere som har vært borti det samme, og eventuelt vet hva problemet er? Endret 2. november 2012 av Exposure Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hvordan er minnebruken? Jeg har aldri hatt problemer med aftenposten.no og Opera mobile selv. Er innom der titt og ofte. Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Hvordan er minnebruken? Jeg har aldri hatt problemer med aftenposten.no og Opera mobile selv. Er innom der titt og ofte. Tenkte også at det kunne være noe med minne, men tok en factory reset i går, samt la inn Jelly Bean, uten at problemet er borte. Alle andre nettsider jeg bruker, VG, Dagbladet, DN, Budstikka, osv, fungerer fint... Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Testet nettopp aftenposten.no på opera mobile og det funket fint på min LG Optimus 2x Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Har tilsvarende problem med Opera og VG på GT 10.1. Aftenposten virker greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå