storveis Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er på besøk hos min mor, og her har de smpt.lysglimt.net (min sto på smpt.online.no, for jeg har telenor konto) så har jeg lest meg til såpass at denne vissnok må skiftes for å kunne sende mail. Jeg gjorde dette, men nå står det noe om en ssl (?) "serveren støtter ikke ssl tilkobling" Men der nederst hvor det sto feil 00060 (eller noe sånn) der står det nå "sikker (SSL): Ja" ? Jeg har ikke klart og lese meg fram til hvordan jeg kan fikse dette eller hvordan jeg kan sette instillingen for å få det til. Så da håper jeg det er noen flinke gutter eller jenter der ute som kan gi meg ett svar så jeg kan sende mail. (klarer fint og motta) På forhånd, TAKK Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Skal vel ikke bruke SSL her (huk vekk valget). Eller så kan du lese her: http://www.austevoll-kraftlag.no/Veilledningar_artikkel_127_h.html Lenke til kommentar
storveis Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Uff, jeg er virkelig ikke noe data flink, så bær over meg her, men hva er ssl og hvor finner jeg det, jeg har prøvd og leite inne på kontoer-servere om jeg finner noen plass der det står ssl men finner det ikke. Var inne på den siden og så, men hvor i all verden finner jeg ut hvilken av de outlookene jeg har da? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Innstillinger for SSL ligger vanligvis under avansert eller flere innstillinger. For mer detaljer hjelp må du finne ut hvilket program du bruker. Vanligvis finner du det under Hjelp -> Om. På noen versjoner står det også idet programmet starter. Endret 2. november 2012 av Mr D Lenke til kommentar
storveis Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Innstillinger for SSL ligger vanligvis under avansert eller flere innstillinger. For mer detaljer hjelp må du finne ut hvilket program du bruker. Vanligvis finner du det under Hjelp -> Om. På noen versjoner står det også idet programmet starter. Åh, nå tror jeg deet funket! Tusen takk Fjernet det ssl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå