bover Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 ? Vi vil stille krav om at Facebook-brukerne ikke spammes med reklame, skriver Bente Øverli i Forbrukerombudet. Kommentar: Sider jeg ikke liker Lenke til kommentar
::TeknoFoben:: Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hva får folk til å tro at de kan kreve noe av en gratis tjeneste? Helt merkelig, de har jo ikke en gang blitt tvunget til å bruke den. 4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Skal man ha noe slagkraft overfor Facebook må forbrukerombud fra flere land danne felles front. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 ingen ting hadde vært bedre en om folk våknet å slettet slike ting som facebook og begynte leve et virkelig liv.. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 ingen ting hadde vært bedre en om folk våknet å slettet slike ting som facebook og begynte leve et virkelig liv.. Jeg som student kan ikke kvitte meg med FB, skulle ønske jeg kunne, men mine venner, informasjon om skole etc. kommer/er på FB. Så for min del må jeg ha FB, men hater de sponsede "reklamene". Unliker alt av spam og dritt også. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hva får folk til å tro at de kan kreve noe av en gratis tjeneste? Helt merkelig, de har jo ikke en gang blitt tvunget til å bruke den. Facebook burde bare legge ut reklame. Ikke knytte brukere opp mot reklamen som blir lagt ut. Er det så vanskelig å forstå? Leste du i det hele tatt artikkelen? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Helt enig i at overdreven fokus på annonsering og alt for hyppige, mer eller mindre brukervennlige endringer i grensesnittet vil gå på talmodigheten til brukerene. Plutselig en dag vil tilstrekkelig mange få nok, og Google+ eller nye MySpace får en ny vår. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 ingen ting hadde vært bedre en om folk våknet å slettet slike ting som facebook og begynte leve et virkelig liv.. Bestefar? Er det deg? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ser ikke noe til reklamen med Adblock+ og Admuncher. Mobilen er roota og har også en adblocker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg