NeEeO Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hey,jeg kjøpte et par hodetelefoner fra eBay for ca 80kr. Men hvis jeg skal returnere hodetelefonene må jeg jo returnere dem i en pakke.ettersom de ikke passer i en konvolutt. Det som er er at pakken jeg får tilsendt med hodetelefonene i, veier 300g(link:http://www.ebay.com/itm/251121468926?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649) . Og for å sende en pakke så er minste vekten på 1kg, og for det må jeg betale 240. Definitivt ikke verdt å returnere den da. Kan jeg ikke sende dem som brevpost, men likevel ha dem i en pakke? det er jo helt dumt å betale 240kr for en pakke som ikke engang er inærheten av å veie 1kg. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Tipper det koster såpass mye å sende dem tilbake samme hvordan du løser det at det er helt bortkastet. Tenk på miljøet! Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Du kan sende inntil 350g brevpost i heile verda for kr. 156, så lenge sendinga er innanfor desse måla: Lengde+bredde+tykkelse inntil 90cm - lengde maks 60cm Altså det dobbelte av nypris. Kjøp deg to nye par i staden, så har du litt å gå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå