chairgame Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Mulig jeg bare er dårlig til å lete men: finnes det noen juleavatar-konkurranse i år? Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Tregt svar ftw. Det er ingen juleavatar-konkurranse i år, så vidt jeg vet. Du kan jo eventuelt lage det. ^^ Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Woops, her kom den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1477825 Endret 4. desember 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Synes folk overdriver så veldig. De bare stresser rundt i en måned for å ha en koselig kveld? Er det verdt det? Liker jul, men det fiobinner jeg meg å kose seg, men fram til jul er jo allt stress.... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tja, for meg er romjula viktigere enn selve julaften, det som skiller julaften fra de andre dagene er gavane, ellers er det jo god mat og tradisjoner hele romjula. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Tja, for meg er romjula viktigere enn selve julaften, det som skiller julaften fra de andre dagene er gavane, ellers er det jo god mat og tradisjoner hele romjula. This Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg så just Polarekspressen.. Etter mange år klarer den enda å gi meg absurd gode og mange frysninger. Episk! http://www.youtube.com/watch?v=0B6B4_h-i7s Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har faktisk ikke sett hele Polarekspressen, kanskje på tide? Ser at den ligger på netflix Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Herregud, har du ikke sett Polarekspressen!? Du har en plan i kveld! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Husker vi så polarekspressen i hallen sammen med hele "mellomtrinnet"(5-7klasse) på barneskolen når jeg gikk i 7.klassen, på siste skoledag. Husker jeg syntes den var så kjedelig... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Her har vi passert halvveis på julekalenderen, og ikke et knyst i juletråden? O.o Skamme dere skulle dere! Skamme! Anyways, synspunkter på årets juleøl? Jeg kan melde om at de er skuffende dårlige på den fronten i USA. Overraskende lite utvalg av amerikansk juleøl. De er dog gode på å importere. Fant til min store lykke Haandbryggeriet Nissefar i en ølsjappe her! Endret 13. desember 2012 av I.A.G. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Desember har godt veldig fort ja. Er ferdig med alle hel/halvdagsprøvene på skolen nå, er bare vanlige prøver igjen. Så er så og si ferie nå! Btw, har ikke noe kommentar til ølen, ikke mitt felt Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Her har vi passert halvveis på julekalenderen, og ikke et knyst i juletråden? O.o Skamme dere skulle dere! Skamme! Anyways, synspunkter på årets juleøl? Jeg kan melde om at de er skuffende dårlige på den fronten i USA. Overraskende lite utvalg av amerikansk juleøl. De er dog gode på å importere. Fant til min store lykke Haandbryggeriet Nissefar i en ølsjappe her! Tomtebrygg! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 En uke igjen nå! Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 5 dager... FEM DAGER! :O Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Åhhhh, juleferie, endelig! Eksamener og fjas er ute av veien, fem dager igjen! 1 Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 LILLE JULAFTEN! Grevinnen og Hovmesteren! Julehefter! Julegrøt hos besta og farfar! Brettspill med familien! :D:D 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Julegrøt med mandel! Jeg skal så sinnsykt få den mandelen. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Hoho, jeg fikk mandelen sånn btw, siden du nevnte det. Fikk en pakke med sjokolade-løvhjerter! ^^ Og folkens.. GOD JU! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå