Rajah Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 2. november, og ingen har laget en juletråd enda. Det er under en måned til vi er i desember. Én måned! ( ) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Og det er 1,5mnd til jul Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Juletråd? ALT for tidlig. Apropos julehysteri... Jeg er i USA om dagen og noe som faktisk er ganske behagelig her er at man faktisk ikke hører / ser så mye julegreier enda. I motsetning til i Norge. Greia er at her har de både Halloween og Thanksgiving som effektive "buffere" som holder julepratet unna inntil videre. Ganske behagelig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Mine innlegg! Juletråd? ALT for tidlig. Tidligere har juletrådene kommet rundt september, Mr. Grinch. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Tidligere har juletrådene kommet rundt september, Mr. Grinch. Gjør ikke saken bedre. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Det er kanskje litt tidlig, men jeg tenkte at siden julebrusen, kakemenn, julegodteri og diverse har vært i butikken i nesten en måned allerede, så kunne det ikke skade å lage en juletråd. Som professoren sa, de har startet så tidlig som september før (ja, september er tidlig), så 2. november er nesten sent. Sent på en tidlig måte. Og jeg må innrømme at det virket bittelitt digg å slippe julepynt og brus og mas før i midten av november-ish. Men, julen er på vei, enten en vil eller ikke. Selv vil jeg. Jeg gleder meg til jul. Drømte i natt at det var julaften, og jeg hadde ikke fått sett én eneste julefilm. Det var et mareritt, totalt stressende. Ble glad det var november når jeg våknet. (: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Gleder meg til Reisen til julestjernen på julaften Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Rajah: Jeg drømte faktisk om jula i natt jeg også! Drømte at det var søndag 16. og vi hadde ikke kjøpt en eneste gave til noen enda. Og jeg fant ut at det ikke ble tid til shopping denne uka, så jeg ble jævlig stressa... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Rajah: Jeg drømte faktisk om jula i natt jeg også! Drømte at det var søndag 16. og vi hadde ikke kjøpt en eneste gave til noen enda Hehe, det er jo goood tid enda da! Hvis du ikke skal sende noen i posten da. Endret 5. november 2012 av chairgame Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Den siste setningen forklarer vel saken bedre? Uansett, det var en drøm... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Damn, må begynne å lese hele innlegg..^^ Uansett, hvor sent bruker folk å kjøpe de siste gavene? Evt seneste en har kjøpt gaver? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Uansett, hvor sent bruker folk å kjøpe de siste gavene? Evt seneste en har kjøpt gaver? Tror jeg har klart å unngå juleaften i den sammenhengen. Kvelden lille juleaften er nok det seneste for min del. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Aaah! 14. november! Ikke at det egentlig er en spesiell dato, men for i år var det for meg datoen da jeg tillater meg selv å begynne lett med julebrus, julemusikk og da etter hvert julefilmer, kakemenn og alt det ålreite som hører til. Jeg drakk just et glass med julebrus (CB sin julebrus har sjeldent smakt så godt etter å ha luktet på den i en måned), og det var en fryd å høre på et par julesanger. Jeg er i en lykkemodus. Og jammen er det ikke lenger enn maks to uker før jeg alleredeer litt i gang med julefilmer også. 2 Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Dobbelpost, men det får så være! Det er ikke en juletråd uten noen faste spørsmål. (: Hva spiser du på julaften? Hvilken julebrus er best? Hvilke tre julesanger ser du på som favoritter? Hvilke filmer og/eller julespesialer må du få med deg hver jul? Når åpnes julegavene? Hva står høyest på ønskelisten i år? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Hva spiser du på julaften? Ribbe! Hvilken julebrus er best? CB julebrus - uten tvil. Hamar Lillehammers på andreplass med Sørlands rett bak. Hvilke tre julesanger ser du på som favoritter? The Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End) The Pogues - Fairytale of New York Frank Sinatra - The Christmas Song Hvilke filmer og/eller julespesialer må du få med deg hver jul? Elf Christmas Vacatation The Nightmare Before Christmas Home Alone South Park - Mr. Hankey's Christmas Classics Grevinnen og Hovmesteren Reisen Til Julestjernen Når åpnes julegavene? På julaften, etter at ribba har blitt konsumert! Hva står høyest på ønskelisten i år? Må innrømme at jeg sliter med å skrive ønskeliste i år, da jeg allerede har det meste jeg trenger, men en ny Arsenal-hjemmedrakt er nok det jeg ønsker meg mest. Endret 14. november 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hva spiser du på julaften? Pinnekjøtt Hvilken julebrus er best? (Eller "hvor i landet bor du") E.C Dahls Hvilke filmer og/eller julespesialer må du få med deg hver jul? Home Alone Die Hard Christmas Vacation Reisen til Julestjernen Tante Pose Grevinnen og hovmesteren Mr. Bean-juleepisoden (den med kalkunen osv) Nigtmare before Christmas Når åpnes julegavene? Julaften, etter pinnekjøtt Hva står høyest på ønskelisten i år? Snø! Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Liten aktivitet i denne tråden.. :/ https://medlem.tine.no/trm/tp/15743.cms Er jeg den eneste som synes dette er totalt tåpelig? På en melkekartong her i området er det bilde av en dritskummel jente med navn Sandra. Hun er åtte år gammel, og har visst bare et par kilometer å reise for å komme til onkel Beint Even. Hva søren, Tine? 1 Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) The real shit. Helt klart! Jeg skjønner ikke hva Tine har vaset med i år. Bøndene kan gjerne få kreditt for melken sin, men å pryde hele kartongen med ukjente, skumle unger i stedet for fantastiske, tegnede julenisser som pynter og koser seg med jul er nesten uakseptabelt. Endret 15. november 2012 av Rajah 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå