pierce007 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Når jeg har logget meg på, finnes det 2 forskjellige brukere under explorer. Dvs en som har det samme navnet som jeg bruker for å logge meg på - som ligger som egen mappe (kan ikke endre navnet og andre ting). i tillegg ligger det en under c:\brukere, men ikke med det samme navnet. Kan denne evt endres på? Ikke funnet ut hvordan i så tilfelle. Og hva skyldes at det ligger "dobbelt opp"? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Kan du legge ut et skjermbilde? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Nå tror jeg fant det ut... Jeg brukte min hotmail konto som pålogging, I tillegg var det en "lokal" konto den andre. Når jeg nå valgte og ikke logge meg inn med hotmail kontoen, så finnes bare den "lokale" kontoen. Hvis noen skjønte den forklaringen... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Stemmer. Du kan bruke lokal konto (som i tidligere Windows-versjoner) selv om Microsoft anbefaler en Microsoft-konto. Da synker Windows 8 innstillinger etc. Og logger deg automatisk på Mail, Messenger, osv. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Stemmer. Du kan bruke lokal konto (som i tidligere Windows-versjoner) selv om Microsoft anbefaler en Microsoft-konto. Da synker Windows 8 innstillinger etc. Og logger deg automatisk på Mail, Messenger, osv. Da blir mine neste spørsmål: - kan lokal kontoen slettes/endres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå