AVF Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Potensiale viser seg i et nypolert avsnitt av serien. Les hele saken Lenke til kommentar
Darksider Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 De forrige spilla i serien var forferdelige + utvikler under EA. Bare dårlige minner her. 1 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Har spilt 2'ern, og det var et helt greit spill. Når man spiller med en god kompis er det alltid gøy, men jeg skulle gjerne sett at det rett og slett var et bedre spill; og gjerne flere spill i samme sjanger! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Enern hadde den mest harrye historien jeg har hørt i spillform og den verste lip synchingen i de grusomme mellomsekvensene man ikke kunne spole over. Back-to-back-greiene var bare en teit gimmick. Spillet var et annenrangs Gears of War, intet mer. Tviler på at dette blir noe særlig mer innovativt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 "Overkill gjør deg uovervinnelig" Nei takk. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Testa det første hos en kompis - må være et av de mer bedritne spillene jeg har prøvd. Hvorfor overlever spill som dette i dagens jungel av digital morro? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Testa det første hos en kompis - må være et av de mer bedritne spillene jeg har prøvd. Hvorfor overlever spill som dette i dagens jungel av digital morro? Fordi eneren var faktisk superbra når det kom ut, men det kjørte hele greia på hue og ræva ut med toeren =/ Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det er EA, så det blir piss. Ikke noe å lure på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå