SoulHunter Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 ASUS GeForce GTX 660 2GB PhysX CUDA Intel® Core i5-3570K Processor ASUS P8Z77-M PRO, Socket-1155 Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Ser dette greit ut? Noen tips hadde vært fint Vill holde meg rundt 5000kr Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har et annet skjermkort på 2GB og et ca. like bra hovedkort, også 1155 socket. Ellers har jeg akuratt det samme som lista der, og burde holde lenge med det der til spill iallefall. Jeg kjører World of Tanks og World of Warplanes på fullt, Portal 2 på fullt med masse annet oppe, så dette er nok ikke noe problem. Jeg har ikke klart å lagge på noen spill enda Holder lenge, iallefall om du ikke vil betale for mye mer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Hvorfor har du valgt et M-ATX hovedkort? ASUS P8Z77-V er nok verdt de ekstra 500 kronene. Beste hadde kanskje vært å strekke seg til 6 000,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=760241 Endret 1. november 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
SoulHunter Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Takk, jeg har ikke peiling på hovedkort :\ Hva er forskjelden med M, V? Eller hvor kan jeg lese om klasefisering(vis det er det) av hovedkort? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 M står for micro, så det er mindre, og har derfor noen færre muligheter. Om du kan, gå for ATX. Kan ikke fryktelig mye selv, men Asus produserer gode produkter. Om du ser litt her, vil du se at de billigste har færrest funksjoner, og har ikke like mye av ny teknologi og nye standerer. http://www.komplett.no/k/search.aspx?mfr=&bn=10492&sortBy=p&q=ASUS%20P8Z77& Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 En annen ting som er viktig når det kommer til hovedkort er brikkesettet, som i det du har funnet fram til Z77. Det er toppnivået innenfor 1155 socket. Hvis du f.eks. ikke skal overklokke kan du spare litt på å gå ned til B75 hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå