Jallamannen Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei Jeg problemer med at windows utforsker etter en halvtimes bruk plutselig opptar samtlige ressurser fra maskinen.. dvs den bygger opp 130+ mB i minnet og bruker prosessoren aktivt.. dvs alt annet henger.. HVA ER GALT?????? Jeg har Windows XP Professional (versjon 2002) med servicepack 1 og samtlige patcher!!! Dette er etterhvert et stort problem da dette skjer hele tiden.... anyone? takker for svar mvh Jallamannen Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Punkt 1: Fjern 5 (fem) av 5 (fem) utropstegn i tittelfeltet. Punkt 2: Noen andre får ta dette. Jeg har talt, PT Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 format c: hvis du bare har 128 ram så er det noe lite til xp Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Jeg har masse ram.. 512.. den spiser bare opp en stor del av minnet... fatter ikke hvorfor... hadde håpet jeg kunne slippe unna en reinsttallering!! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det siste du husker før den begynner å misbruke CPU er det at du har vært inne i ei mappe med masse filmer ??? I såfall Les Mer Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Kan stemme at det var problemet.. har nå vært og fikset problemet.. takk for samtlige svar!! Mvh Jallamannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå