Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hallusinerte under IMVUspilling - Hva kan konsekvensene bli?

screenman

Anbefalte innlegg

For noen dager siden satt jeg og spilte IMVU sammen med en venninne, som da befant seg 400km unna der jeg bor.

Opp som tema kom en annen jente på IMVU, som var fra USA.

Det hele endte med at hun ble invitert til rommet vi befant oss i, og noen minutter senere forsvant hun.

Da spurte jeg denne venninna om hvor hun ble av.

Hun ante ikke hva jeg snakket om. Det hadde aldri vært noen jente der.

Jeg kunne heller ikke se i chatten at hun noen gang hadde kommet inn i rommet.

Det var også noe denne venninna av meg nektet for å ha skrevet, som jeg tydelig kunne se svart på hvit var skrevet i chatten.

Nå begynte jeg å bli varm og begynte å svette.

Jeg så vekk fra skjermen, og så meg litt rundt i stuen, og jeg fikk en følelse av at det jeg så ikke var virkelig.

Jeg hadde faktisk tanken om å hoppe gjennom glasset og falle/lande 2-4meter ned. For ja, det var jo ikke virkelig uansett..

Var dette en hallusinasjon? Hvilke konsekvenser kan dette gi meg om jeg forteller det til legen min/legen min finner ut av det?

Kan fortelle at jeg hadde sovet godt denne dagen.

Endret av screenman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ha sanseoppleveser som ikke er virkelige er definisjonen på halusinering. Det er derfor grunn til å tro at du vr hallusinert under spillingen.

Hvis du kun har hatt det slik denne ene gangen, vil det neppe ha konsekvenser om legen din får greie på det. Hvis du har hatt mange slike opplevelser så vil jeg tro at du trenger behandling, eller endring i eventuell behanding du alt mottar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...