frode20 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hvilken grafikk kort leverandør er best og da mener jeg produsenter som gainward ,msi osv osv Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ...og da mener du?? ...butikken som selger kort'an, eller dem som lager gf.-kort'an? Lenke til kommentar
wanvik Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ...og da mener du?? ...butikken som selger kort'an, eller dem som lager gf.-kort'an? De som lager Radeon-kortene 8) Jeg har Hercules nå, og er forsåvidt veldig godt fornøyd med det, men det kortet jeg har likt best hittil er et Creative Geforce 2mx!! Klarte 400/400 dønn stabilt med bare ganske enkel luftkjøling på gpu.. (Hadde noen enorme kjøleblokker på ram'en da..) Etter å ha lest igjennom endel poster angående produsenter både på forumet her, og på andre forum, så er det vel ikke tvil i hvem som behandler folk best, tenker da spesiellt på den episoden med Omega.. Nvidias juksing med 3dMark trekker vel heller ikke så mange tråder i riktig retning.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Sapphire er vel kjent for å lage kort med god ram og derfor gode overklokkingsmuligheter. Sapphire pleier også å være litt billigere enn andre merker som hercules (nevnt over her), Gaiward osv.. Men er jo hver sin smak.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Holder en knapp på Sapphire, selv om jeg ikke har prøvd alle de andre merkene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå