frank_jarle Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg har et Creative G-Force 2 GTS (jeg vet det ikke er det beste, men jeg fikk det gratis :smile: Det jeg lurte på jeg har en gammel og stor og fin CPU kjøleribbe, hvis jeg monterer denne ribba på GPU`en vil jeg da ha mulighet til å ta vekk vifta? Jeg tenkte jeg skulle gjøre maskinen min så støy-svak som mulig Jeg må vel bruke Artic lime eller noe slag, hvordan er det å bruke superlim i kantene (knapenålshode dæsj) Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: Det jeg lurte på jeg har en gammel og stor og fin CPU kjøleribbe, hvis jeg monterer denne ribba på GPU`en vil jeg da ha mulighet til å ta vekk vifta? Kommer jo litt ann på kabinett tempen din, men det bør være helt trygt Quote: Jeg må vel bruke Artic lime eller noe slag, hvordan er det å bruke superlim i kantene (knapenålshode dæsj) ok, måte det(bruk goop der du ikke har lim), men termisk lim er selvsagt å anbefale. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 dette har jeg også lurt på (er det mulig å blanne lim og goop?) i så fall hvilket lim Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Dette passer fint under overklokking, flyttes.. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 lim funker kjempefint i hjørnene... bare ikke bruk araldit som visse personer har gjort. liker ikke å bli hengt ut så jeg nevner ikke navn, men kan si at ribba ikke går av med det første da. bruk et extremt tynt lag lim. så vidt du trenger noe. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 så jeg må ha goop (samme hvilken) i mitten, og lim (hvilket?) i hjørnene? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 tror jeg må prøve å sette på ny kjøleribbe da. JEg er vokst opp med masse Pc-støy, men nok er nok, jeg er dritlei denne støyen ass. Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
shahin Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg bruker min Asus V-7700 Deluxe Geforce 2 GTS uten vifte. Eller rettere sagt, så er vifta koblet ut men sitter fortsatt på plass. Dette funker helt fint og den blir ikke for varm. Grunnen til at jeg måtte koble ut vifta var at den bråkte noe ekstremt plutselig, selv etter at jeg prøvde å fjerne støv osv. Like greit å koble den ut tenkte jeg (og jeg hadde rett...) Lenke til kommentar
ToBi Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Bare legg i noen hundre sanger i WinAmp, skru på full guffe så hører du ikke pc'en lenger :smile: Det virker hos meg i vertfall... Lenke til kommentar
Ebola2782 Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Kjøp deg en crystal orb med zalman regulerbar motstand, kjører på laveste hastighet, og skrur opp hvis jeg skal gjøre noe mer krevende.... Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 På mitt gf2 gts kort er overklokking av coren så godt som unødvendig (bare noen få ekstra poeng i 3dmark). Det som var virkelig effektift var å ta min gamle slot a kjøler, sage litt å lime på rambrikkene (de ble sinnsykt varme økte min 3dmarkscore med 500 poeng(no bullshit). Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 vel jeg pleide å overklokke, jeg pleier å ha 70FPS i Unreal Tournament. JEg er fornøyd med dette, selv om det ikke er den beste FPS`en :smile: Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå