Anzure Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har installert linux debain 6 på min egen server. Jeg trenger også åpne porter for at andre i norge kan få tilkobling. Jeg vet hvordan man åpner porter på ruteren, det har jeg gjort. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 F.eks. Webmin gir ett bra web grensesitt for å administrere serveren, inkl. brannmuren. Lenke til kommentar
Del Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Du trenger ikke åpne porter på serveren. Hvilken tjeneste vil du kjøre? Ssh? Web-server? Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg skal åpne porten 25565 og 25566. Skulle gjerne fått åpnet for SSH også. Endret 1. november 2012 av waremanu Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 iptables -L forteller deg kanskje litt om hvor problemet kan være. Lenke til kommentar
Del Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Installer ssh pakken, det er alt du trenger der. Hvilke tjenester bruker de to andre portene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå