Arodem Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 To av spillene får en million kroner hver til videre utvikling. Les hele saken Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg driter i mainstream telefonspill folka som bare er ute etter penger.. Men det among the sleep ser ut som noe som kan bli bra, fordi det er faktisk noe nytt. Ikke ofte vi ser det lenger.. 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Akk @ Ravn, det er jo Norges svar på salige LJN. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Er det bare meg, eller går mye penger til både ravn og funcom relaterte? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Tørnquist med forhåpentligvis frie tøyler. Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hvorfor skal pengene gå til barnespill, herregud... 1 Lenke til kommentar
entername Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Litt latterlig å støtte dreamfall 3 (kunne forstått om konseptet var veldig nytt, men 3 tallet er vel et hint om at dette ikkje er tilfellet) med so mykje penger dei gamle spela har jo tross alt ein ganske stor fanbase. Det faktum at funcom er deleiger burde jo og dra inn litt kapital. Synest kansje meir av pengane burde gå til grundera. Risikoen er kansje større, men då får man jo bygd opp industrien og laga nye arbeidsplassar sammenligna med å kaste penger etter oppstarta bedrifter. Lenke til kommentar
entername Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Au. Trykte liker på mitt eige innlegg for å sjå om det gjikk, kan ikkje avlike det Lenke til kommentar
Zahlmiac Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hvorfor skal pengene gå til barnespill, herregud... Ja, hvorfor kan de ikke gi pengene til Funcom i stede... Lenke til kommentar
Puro Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 "Vennebyen".. "troll mot vikinger", er det meningen at disse spillene skal tjene penger, eller skal de bare ligge i hylle hos butikken i et år før de blir sendt tilbake? Kan ærlig talt si at Norske spill ikke tiltaler meg i det hele tatt, alt for mye fokus på BARNE-spill og mindre fokus på spill i en helhet. Viktig å bruke masse penger på noe som ikke kommer til å gi noe tilbake, verken til spilleren eller utviklerne.. Norge = 10 år bak alle andre land, gl hf med å prøve å ta igjen det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå