DJViking Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg leter etter bordskilt for å merke mat (koldtbord/tapas). Hvor kan jeg få kjøpt slike? Kortet skal ikke være noe større enn en post-it lapp. Kanskje 3cm x 6cm. Stikkord her, smått, tynt og lett. Enden av foten som skiltet står på kan enten være rund, firkant, eller spiss(for å stikke ned i maten med). Kanskje Clas Ohlson, Jernia kan ha noe slikt. Finner dog ikke noe på Clas sin nettside. Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Improviser med papir. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Culina har, Side 246. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Til hva slags anledning skal du bruke disse bordkortene? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Culina har, Side 246. De hadde veldig mye bra der. Det nærmeste jeg kunne finne var slike menyklype/menyring hvor man kan sette på skilt. Da kan jeg lage skilt selv og feste på slike klips. De hadde også menyholdere, men noen av dem var litt for stor. Er jo ikke en hel meny jeg skal ha skilt for. Selger Culina til privatpersoner? Til hva slags anledning skal du bruke disse bordkortene? Tapasbord, ost, spekemat. Begynte virkelig å tenke på å anskaffe slike skilt når jeg hadde kuttet opp 8 forskjellige pølser og det var vanskelig å skille hva som var hva. Endret 30. november 2012 av DJViking Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ja, men hva slags anledning skal du ha bortkortene til? Julebord, selskap? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Ja, men hva slags anledning skal du ha bortkortene til? Julebord, selskap? Julebord, små og store selskap, vennekveld... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hvis det ikke er noen perfeksjonister du skal feire med så kan du jo som nevnt tidligere her bare improvisere men papir Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Hvis det ikke er noen perfeksjonister du skal feire med så kan du jo som nevnt tidligere her bare improvisere men papir Går vel an, men tenkte å prøve å gjøre det litt mer fancy/stilig. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Du kan jo pynte papiret med noe glitter greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå