Gå til innhold

- HBO har et problem med loven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg diskuterer ikke dette mer. Forbrukerrådet har allerede levert brev til HBO der de krever en endring slik de følger norsk lov. Så kan du og andre som er uenige i det gå og knekke likegyldigheten et annet sted.

Jeg har ikke sagt at jeg er uenig. Jeg sa at jeg spilte djevelens advokat og forsvarte i den sammenheng HBO. Det betyr ikke at jeg er enig i hva de gjør.

Så kommer du og sier at jeg ikke vet hva djevelens advokat betyr, men alt du har sagt her tyder på at det er du som ikke vet hva det betyr ;)

Endret av Visjoner
Lenke til kommentar

Det er da på ingen måte sikkert dette blir en flopp.

Jeg sa at jeg 100% sikkert kom til å hoppe på dette. Med denne 12 måneders bindingen er jeg jammen ikke sikker lenger så jo dette lukter flopp. Se bare hvordan folk reagerer på brukervilkårene til netflix. Vært mye støy der også, men jammen har de ikke en "snill" abonnementsmodell som lar brukere hoppe raskt av og på.

Nå blir det spennende å se hvordan resten av innholdsbransjen presenterer "nettbaserte film og TV-serier" (Strømming?? WTF???) etter dette.

Lenke til kommentar

Når vi først er inne på diskusjonen. Kan man få lovlig tilgang til premiere leauge eller La Liga, via nettbaserte streaming-løsninger?

Tilgang til disse kanalene er jo helt uhorvelig dyrt med Canal Digital og deres "pakkeløsninger". Når vi først snakker om bindingstid så er jo Canal Digital ganske verstinger her. Skal man abonnere på filmpakker eller sportspakker der er det 12 måneders binding til 200 ++ i måneden! HBO blir bare smågutter i denne sammenhengen

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...