screenman Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Idag begynte jeg å ta fuktighetsgivende på leppene, siden jeg har begynt å få en del irriterende tørre lepper nå etter at snøen kom for noen dager siden. Men jeg har en vane med å slikke meg selv på leppene. Dersom jeg gjør dette rett etter å ha tatt fuktighetsgivende, vil dette kunne dempe eller ødelegge effekten av det fuktighetsgivende? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Du får tørrere lepper av å slikke på de, uavhengig av om du har smurt de eller ikke. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 1. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Du får tørrere lepper av å slikke på de, uavhengig av om du har smurt de eller ikke. Det vet jeg. Men det var ikke det jeg lurte på. Det jeg lurte var om det gjør noen forskjell om man slikker de 1 min etter man har smurt de, eller 30min etterpå. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Drikk mer vann og bruk en god leppepomade. Ikke en med mineralolje (type Lipsyl). Så kan du slikke deg så mye du vil på leppene. Endret 1. november 2012 av Khalifen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå