ofte Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hei er det noen som vet hvor jeg kan selge lp samlingen min? Helst i rogaland. er det mulig og finne ut verdien på di? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hvis du har noen perler med utenlandsk musikk kan du bruke htfr.com som prisindikator. Dog er dette priser die-hard samlere er villig til å gi, så det er ikke sikkert du får 500-spenn for en plate selv om siden selger den for det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Du kan finne ut verdein på discogs. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hei er det noen som vet hvor jeg kan selge lp samlingen min? Helst i rogaland. er det mulig og finne ut verdien på di? Shabby records er fine. Ta en prat med de Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 på discogs kan du legge alt til en collection, se gjennomsnitts verdien på siste 10 salg av samme release, samt dyreste og billigste utgave som er solft av sakke release 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå