Redaksjonen. Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Seagate sikter mot både bærbare, stasjonære og servere. Tynnere, raskere og større hybriddisker Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Slank de med bare en kvart millimeter til så man kan få plass til 2 stk i Raid0 i de fleste bærbare. Eventuelt separat SSD + HDD. (Ups, så var det antall tilkobinger da) 1 Lenke til kommentar
arnzn Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 finnes det slike disker i 3.5 eller 2.5 størrelse til en stasjonær pc? Hvis jeg fårstår det rett, så er disse hybriddiskene en blanding av HDD og SSD? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ja, det finnes hybrid-disker i både 3,5" og 2,5" utgaver. Det stemmer. Hybridiseringen er gjort ved å bygge en enhet med vanlige plater og i tillegg flashminne på kretskortet som bufrer ofte brukte data. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 finnes det slike disker i 3.5 eller 2.5 størrelse til en stasjonær pc? Hvis jeg fårstår det rett, så er disse hybriddiskene en blanding av HDD og SSD? Seagate Momentus XT som nevnt i artikkelen er en 2,5'' hybriddisk. Og som Simen1 skriver finnes det flere. PS! Jeg har selv en Momentus XT (500 GB) i en gammel Lenovo T60 og den PC-en kjører alldeles glimrende med Windows 8 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ja, det finnes hybrid-disker i både 3,5" og 2,5" utgaver.Det stemmer. Hybridiseringen er gjort ved å bygge en enhet med vanlige plater og i tillegg flashminne på kretskortet som bufrer ofte brukte data. Hvem produserer 3.5" hybrid-disker? Jeg har ikke fått dette med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå