Natrich Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Det var flott Larsenio. Liker hvordan steinene i forgrunnen nesten gjenskapes i fjellene bak i horisonten! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg gerri28 Skrevet 24. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2012 10 Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Nordlys i Vardø 8 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Måneskinn på Andøya ikveld. Lang lukkertid 6 Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Rett veien, for effektens skyld! 1 Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Kom over dette synet på tur med bikja Endret 24. november 2012 av andrucks 2 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 en tur langs elven i morgentimene gulls by Jostein Nilsen, on Flickr The Wave by Jostein Nilsen, on Flickr 4 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Snakke litt.....! Snakke litt....., av og med Admiral P ligger litt i bakhodet her! http://www.youtube.com/watch?v=xledev-_Css Prøver her å gjenskape et slags "åpent rom" og et hypotetisk "møte" mellom hun der borte og undertegnede ved bordet nærmest! Kan vel betegnes som et "negativt rom" også, iallefall i deler av bildet! Den iskalde øl'en var egentlig det mest "virkelige" her! Det hele endte iallefall opp i et meget godt måltid, om ikke annet! (Hentet fra en tur til Rhodos i sommer!) Canon PowerShot G12 Brennvidde: 6.1 mm Lukkertid: 1/4 s Blender: f/2.8 ISO: 200 Endret 25. november 2012 av smort1 1 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Scania-Vabis by Helena Normark, on Flickr Dit vil jeg også... Flott bilde. Et slikt bilde kunne jeg ha tenkt meg å dratt gjennom dem nye B&W programmet til OnOne Sofware. Larsenio, fantastiske landskapsbilder Her er noen snap-shots fra Trondheim. Litt rart å komme opp dit etter 6 år, noe var veldig forandret og resten så ut som samme gamle Trondheim. Kjempefin by med trivelige folk. Skansenbrua... Lekte litt turist. Tok nesten en liten sightseeing tur i domen, men de hadde stengt tårnet for vinteren Får stikke innom til sommeren. Har bodd på Byåsen fra 1998 til 2006, trur jeg har gått forbi Nidarosdomen en eller to ganger, har aldri vært inne eller stoppet opp for å studere hva som er der. Det er et fabelaktig byggverk med tanke på at trøndera har bygd det, tok sikkert en million år å bygge det Og noe helt annet.... Bildene er tatt med Sony RX100 superduperkompaktkamera... Endret 25. november 2012 av kelux 4 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 IMG_0053.jpg by Sveern, on Flickr 3 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Takk kelux! OnOne B&W höres intressant ut. Er det bedre enn Silver Exef (hvis du har prövd det)? Har bare eksperimentert litt i Lightroom. Hyggelig at du likte deg i Trondheim. Fine bilder (spesielt det med sykkeln). Holder på å pröver ut RX100 selv. Har värt litt usikker på om jeg skal beholde det, men etter at ha sett dine bilder ble jeg mer positiv. Får gi det mer tid... Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Det var flott Larsenio. Liker hvordan steinene i forgrunnen nesten gjenskapes i fjellene bak i horisonten! Tusen takk, Natrich. For å illustrere hvordan været var i området da bildet ble tatt; et høy-ISO upretensiøst blitsbilde med de jeg var på tur sammen med: JJa, det er saltvann fra havet som kommer inn der. Og nei, de har ikke værtette kameraer (Canon 60D), men såvidt jeg vet overlevde begge husene. Jeg vasket av mitt i dusjen da jeg kom hjem. Sånn for å unngå saltskader, selvfølgelig. Endret 25. november 2012 av Larsenio 3 Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Endret 25. november 2012 av dodraugen2k 3 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 OnOne B&W höres intressant ut. Er det bedre enn Silver Exef (hvis du har prövd det)? Har full softwarepakke fra både Nik og OnOne. Nik er meget bra, har ikke fått prøvd Onone's så mye ennå. Har sett en liten opplæringsvideo, programmet virker lovende. Hyggelig at du likte deg i Trondheim. Fine bilder (spesielt det med sykkeln). Takk. Liker meg alltid i Trondheim, må prøve å få kommet meg litt oftere oppover. Får se om jeg flytter tilbake om 1,5-2 år når jeg har fått fagbrevet. RX100 er et knall kamera. Jeg angrer ikke på kjøpet, godt og lettvint å reise så ett Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Kom over denne ute på tur i skogen i dag. Sto ca 5 meter unna den, midt ute i et hogstfelt uten at den ble redd og fløy. Den så på meg en gang og fortsatte med det den holdt på med, å finne dagens middag... Haukugle by KristianJV, on Flickr Tatt med 1D mkIV og 70-200mm. 200mm, 1/100s, f2.8, ISO800. Endret 25. november 2012 av KristianJV 9 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fikk endelig mitt D600 i går, og har fått lekt litt med det i dag. Personlig synes jeg at om lyset er godt nok så er ISO5000 intet problem, og jeg får fine bilder selv med så høy ISO. Er til nå veldig fornøyd med kameraet. Eneste minus er ett VELDIG lite og ekkel kontrollhjul bakpå kameraet med påfølgende OK knapp. Det er rett og slett direkte smertefullt å bla i menyene med dette lille hjulet. :-/ Ellers er jeg fornøyd ja, er endelig i FF klubben jeg også hehe Legger ved en serie fra Antikvariatet i Trondheim tatt i dag. D600 & 55mm @ f/1.4, bokehliciousness by jonasbg, on Flickr Nikon D6oo @ ISO1400 by jonasbg, on Flickr Hands by jonasbg, on Flickr Supertorsdag by jonasbg, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Dogs4all 026 by AnnChristin86, on Flickr Dogs4all 004 by AnnChristin86, on Flickr Og blikket til den saken her gjør det helt greit at bildet er litt ute av fokus og blurry! Dogs4all 055 by AnnChristin86, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Speiling! Endret 25. november 2012 av Rmatt 1 Lenke til kommentar
OdinD Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Location portrett Studio ting http://odind.tumblr.com/ Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Se opp! Å løfte blikket kan jo være så mangt! Her er iallfall utsikten oppover langs noen trestammer i skogen, like bak huset! Synes at en del tre har interessante former, slik som her. Og når en får et lett dryss med nysnø på toppen, så kan det jo gjøre det hele mer delikat! Panasonic Lumix DMC-LX3 Brennvidde: 5.1 mm Lukkertid: 1/40 s Blender: f/2 ISO: 80 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå