Kaos97 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 hei, lurte på hvordan man sender inn resultatene? Lenke til kommentar
Kriiistar Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvordan har jeg tapt i første runde når jeg ikke er registrert der til å begynne med? Jeg sto på " Venter" eller hva det var for noe til klokken 20:15 da jeg stakk på trening siden jeg ikke gadd å vente på noe som ikke så ut til å komme, registrerte meg på andre runde og gikk ut. Nå når jeg kommer tilbake er jeg tapt på " walkover" i en kamp jeg aldri fikk melding om eller fikk beskjed på brukeren min på gamerparadise siden. Hva har skjedd? FIKK INGEN MELDING PÅ PS3, navnet mitt står registrert som kriiistar, har dobbeltsjekket og det er riktig Lenke til kommentar
lynnestiur Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Trodde jeg bare skulle spille en kamp idag, så skrudde av da jeg vant runde 1. Står det at jeg har tapt runde 2 på WO, ingen mulighet for å komme tilbake nå? Lenke til kommentar
hauganini Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg er ikke trukket ut til å spille i runde 1, men skulle jeg egentlig ha sjekket inn uansett selve turneringen startet? Eller skal jeg sjekke inn før den runden jeg er trukket ut til? Lenke til kommentar
dean- Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Hei, jeg meldte meg på og fikk beskjed om at jeg skulle spille. Jeg fikk dog ikke mitt navn opp på deltakere listen ? Kan noen fortelle meg når simendean skulle/skal eventuelt spille? Eller hvordan jeg får vite det Endret 6. november 2012 av simendean Lenke til kommentar
RDahlen Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg spilte kamp tidligere idag og vant den 2-1, men på resultatet innpå her sto det at han gikk videre på WO, hvorfor sto det det, og har jeg noen mulighet til å spille seinere i turneringen? Lenke til kommentar
iVete Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Eer det lov å melde seg på del2 dersom man er påmeldt "del1"? Lenke til kommentar
MaRoC-MaN Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hei, jeg sto ikke i deltaker listen, og har ikke sjekket inn siden jeg fikk en e-mail der det sto: "Oppdatert: Ved en feil fikk alle påmeldte beskjed om at de var trukket ut til å spille i morgen, i stedet for en generell informasjonsmelding. Det er kun de som mottok bekreftelse fra oss klokken 23:14 som skal spille i morgen. Beklager dette. Du kan gå inn for å sjekke om du skal spille her. Og i denne mailen sto det ikke noe om innsjekking, men siden jeg ikke sjekket meg vil det si at jeg er ute av konkurransen? Lenke til kommentar
Persona Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det er kun 256 av nesten 4000 deltakere som skal spille i første pulje i kveld. De andre som allerede er påmeldt, inkludert deg, blir fordelt inn i 15 andre puljer i ukene som kommer hvis man ikke gjør noe. Vi kommer tilbake med trekning og informasjon om hvordan vi gjennomfører de neste puljene så snart vi har gjennomført den første.Poenget med ventelisten er å sørge for at det blir færrest mulig walkovers, og samtidig gi de som allerede har meldt seg på mulighet til å fylle plassen til en som ikke kunne spille i dag. Hva om man har registrert seg for del 2 ettersom man ikke visste følgende "...blir fordelt inn i 15 andre puljer i ukene som kommer <<hvis man ikke gjør noe>>"? Jeg er allerede registrert på den som var på 4000 påmeldte. Det jeg lurer på er altså, kan jeg melde meg ut (eller fortsatt være påmeldt) av del 2 og fortsatt spille del 1, siden jeg ennå ikke har blitt inkludert i en pulje ennå? Lenke til kommentar
Ullerien89Kris- Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det her er jo bare kaos.. Skjønner ikke hvorfor det kunne vært grundigere planlegging med så god tid på dere.. Lenke til kommentar
ifitariq97 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 det stårbat jeg fikk meldingen på mansq men sjekja st t ikr fåyt den før igår kveld og pångrunn av det så er ikke jeg med lenger 1 Lenke til kommentar
therikkjen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 kortid vet vi når vi skal spille? kommer det en e-post eller? 1 Lenke til kommentar
Johnnyoffside Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Korfor tar det så langtid med å finne ut når de resterende spillerne skal spille? og korfor melde seg på når alle kan melde seg på å få klokkeslett og dato med en gang etter de er blitt slått ut? og det bare dagen etter turneringen? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Er påmeldt, men ikke fått vite når jeg skal spille. Er det sånn å forstå at vi skal velge en dato og et tidspunkt det passer, og melde seg på her: http://www.gamersparadise.no/turneringer/ ? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvordan får jeg spilt mot andre? Er det kampoppsett vi skal følge ? Lenke til kommentar
Hienok Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Er det sånn og forstå at man kan melde seg på hver kvalifiseringsrunde eller hva? Fy faen for et kokkos opplegg dette var, bare kaos og idioti.. Lenke til kommentar
MaRoC-MaN Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) .. Endret 20. juli 2014 av MaRoC-MaN Lenke til kommentar
Abdibayor Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 hvor mange spillere kommer til Oslo? Lenke til kommentar
Norge_99 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hva skjer med gamerspardise.no? Kommer ikke inn!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå