McShortFuse Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Trenger litt hjelp! Jeg er ute etter å koble opp xbox 360 til en pc-skjerm jeg har, en BenQ XL2420t. Men jeg veit ikke hvordan jeg skal gå frem for å få dette til. Skal forøvrig også koble lyd til Corsair SP2500, men den biten tror jeg at alt er i orden. Så jeg lurer dermed på om noen kan si meg hvordan jeg skal gå fram, med tanke på oppsett for xbox 360 opp mot den skjermen. Er det noe spesielt jeg må evt. huske på? Har prøvd å finne svar andre steder på internett, men har ikke funnet noe som kan hjelpe meg. Takker for alle framtidige svar. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Fant løsningen på problemet.. Endret 3. november 2012 av Gil_Galad90 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Men jeg sliter fortsatt med en liten ting.. Hvordan i all verden får jeg justert skarpheten av bildet? Sikkert et dumt spørsmål men.. Har prøvd det meste inne på menyen som skjermen har, og jeg finner heller ingen løsning for det på nettet.. :/ Sliter med utydelig, får nesten vondt i hodet av det noen ganger, tekst. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Men jeg sliter fortsatt med en liten ting.. Hvordan i all verden får jeg justert skarpheten av bildet? Sikkert et dumt spørsmål men.. Har prøvd det meste inne på menyen som skjermen har, og jeg finner heller ingen løsning for det på nettet.. :/ Sliter med utydelig, får nesten vondt i hodet av det noen ganger, tekst. Har du kjørt opp oppløsningen på xboxen?? Og hvordan har du koblet deg til skjermen? Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Har du kjørt opp oppløsningen på xboxen?? Og hvordan har du koblet deg til skjermen? Ja, kjører oppløsningen på 1080p. Har koblet til skjerm med hdmi-kabel. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det stiller du vell på sjermen selv, har samme sjerm og husker eg også måtte gjøre det, men blei bra til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå