Joachim_F Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Med flere svært spennende prosjekter. Les hele saken Lenke til kommentar
villmarka Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Elsker at det er så mange Sci-fi spill som prøver seg! Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Håper virkelig Sui Generis får pengene de trenger. Det så ut til å kunne bli riktig så kult :] Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Dette er første gang jeg har vært fristet til å være på med dette. The Ship er for min del et av de absolutt mest underholdende spillene som finnes på et LAN-party. Skal følge utviklingen i det minste. 1 Lenke til kommentar
entername Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Chris Roberts sitt nye prosjekt Star Citizen har forresten brutt forbi minimumsmålet og har no begynt på "bonus" måla. Fortsatt nokre 30$ tiera igjen for dei som vil slenge seg på noko som allerede er beslutta at skal utviklast. Er alltids lov å være den typen og, berre vente til det blir funded og deretter kjøpe seg inn. På infinity samla dette inn nærmare ein halv million siste døgnet. "bonus" måla er jo ofte og like stilige som spelet i seg sjølv. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Chris Roberts sitt nye prosjekt Star Citizen har forresten brutt forbi minimumsmålet og har no begynt på "bonus" måla. Fortsatt nokre 30$ tiera igjen for dei som vil slenge seg på noko som allerede er beslutta at skal utviklast. Er alltids lov å være den typen og, berre vente til det blir funded og deretter kjøpe seg inn. På infinity samla dette inn nærmare ein halv million siste døgnet. "bonus" måla er jo ofte og like stilige som spelet i seg sjølv. Takk for påminnelsen. Hadde egentlig tenkt å backe det, men glemte det helt. Ble en 35$ (alpha og beta) uten physical reward. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Kickstarter, jeg blir jo blakk pga deg! Både Maia og Sui Generis virker interessante. Kung Fu-opplegget er jeg ikke helt sikker på... og The Ship gjør en gigantisk feil med å ikke ha noe som helst gameplay å vise fram. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 ÅHERREGUD!! JA! The Ship: Full Steam Ahead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå