Cuneax Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Analyseselskap forutsier markedet for skjermteknologien. Slik blir OLED-framtiden Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 I 2010 ble det solgt 247 millioner fjernsyn i verden, derav 188 millioner LCD fjernsyn. Når de setter seg som mål å selge 5 millioner OLED fjernsyn i 2016 så betyr det at de fortsatt vil være dyre nisjeprodukter også om 4 år. De vil koste mindre enn i dag og tilgjengeligheten vil være reell, men LCD vil fortsatt ha en veldig mye større markedsandel enn OLED i 2016. Den andre triste nyheten er at bare halvparten av OLED-fjernsynene får Quad-FullHD i 2016. 1 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Analytikere sier ditt og analytikere sier datt. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Det er nok utrolig vanskelig å komme med en god prognose for disse salgstallene. De vil uansett selge langt bedre prosentmessig i Norge, pga kjøpekraften vår. Lenke til kommentar
aC Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg så på denne artikkelen kun basert på de puppene! 3 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Først må de klare å masseprodusere OLED TV'r med med liten feilrate før noen kan begynne med analyser. Foreløbig klarer verken LG eller Samsung å masseprodusere OLED med noe i nærheten av de feilratene de trenger for å kunne selge dem selv med veldig høye priser. OLED TV var lovet å være i butikkene i Mai i år, nå sier de 2013. Spørs om de klarer det, Endret 1. november 2012 av arthon Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Først må de klare å masseprodusere OLED TV'r med med liten feilrate før noen kan begynne med analyser. Hvorfor det? Utsiktene til økonomisk masseproduksjon av feilfrie OLED-paneler må jo være en svært viktig del av analysen deres. Jeg kan ikke tenke meg de får betalt for jobben dersom analysen mangler noe så sentralt. 1 Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg så på denne artikkelen kun basert på de puppene! Jeg ble irritert fordi bildet er forvrengt, og dermed ikke gir et korrekt bilde av kroppsproposjonene. Hvordan mener hw.no at jeg skal kunne putte hun inn i mitt rankingsystem over jenter på internett med slike bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå