Øystein.F. Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Master Chief sparkar ned dørene med eit nytt superteam i ryggen. Les hele saken Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Kan ikke legge ut anmeldelse 5 dager før spillet kommer!!!! Bare skummet gjennom, men fysj som jeg gleder meg! 3 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg som solgte Xbox 360 for en stund tilbake. Kanskje like greit å kjøpe Xbox 360 S 320 GB, Halo 4: Limited Edition da 7 Lenke til kommentar
RubenAndre Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Detta lyste opp skuledagjen! Har bestilt Limited, og er eg heldig kjem da tidlegare enn på tirsdag 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Flott anmeldelse...er glad for at limited ed. er bestilt..men gud bedre den neste uka blir lang. 1 Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Balle... Var egentlig litt skeptisk til å kjøpe Halo 4, men nå må jeg vel nesten ha det Godt skrevet artikkel som apellerte veldig til en gammel Halo-fan Setningen om den norske oversettelsen manglet forresten et ord: "eller slakter som det så fint (heter) i den norske oversetjinga som ikkje tener noko større nytte enn å forvirre meg" 2 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Har solgt min gamle 360 i påvente av 360 Halo Edition... Herregud som jeg ser frem til neste uke! 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Gleder meg som en unge. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Sikkert moro for kidsa. Med Halo 4 prøvar 343 Industries å fornye serien ved å introdusere ein heilt ny fiende. Her snakker vi fornyelse på høyt nivå! Ikke rart 9/10 er den nye 6-7/10. 5 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 ]Her snakker vi fornyelse på høyt nivå! Ikke rart 9/10 er den nye 6-7/10. Det var da litt mer enn det å som bidro til karakteren, blant annet at det er ett gjennomført godt spill. Du nevner "kidsa", sikker på at du ikke er en del av disse "kidsa"? 9 Lenke til kommentar
Auperion Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Dette er noe jeg har sett fram til lenge, bare litt synd jeg har 3 prøve samme uke spille slippes ut :/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg likte det første Halo spillet, resten var resirkulert søppel synes jeg. Vil Halo 4 være noe å prøve tro? Eller er dette kun for den harde kjerne Call of Halo fans? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Off, var da voldsomt tidlig denne omtalen ble publisert da Nå ble jeg virkelig giret for nye eventyr med J117 altså Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Sikkert moro for kidsa. Med Halo 4 prøvar 343 Industries å fornye serien ved å introdusere ein heilt ny fiende.Her snakker vi fornyelse på høyt nivå! Ikke rart 9/10 er den nye 6-7/10. Ah du mener "Kidsa" som i 31-åringer som meg? Som har spilt spill hele livet fra 8-bit til Steam? 6 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nei, du detta fikk jeg lyst på! God anmeldelse 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg likte det første Halo spillet, resten var resirkulert søppel synes jeg. Vil Halo 4 være noe å prøve tro? Eller er dette kun for den harde kjerne Call of Halo fans? Call of Halo? Noen har tydeligvis lest den andre latterlige anmeldelsen som ligger på nett... 2 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg likte det første Halo spillet, resten var resirkulert søppel synes jeg. Vil Halo 4 være noe å prøve tro? Eller er dette kun for den harde kjerne Call of Halo fans? Call of Halo? Noen har tydeligvis lest den andre latterlige anmeldelsen som ligger på nett... Ikke bry deg:P han skal alltid kommentere i halotråder om hvor dårlig halo spilllene er og bare er søppel osv. troll er det en del av på gamer.no desverre:( 3 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ut ifra anmeldelsen din burde du gitt en 10'er. Spill som har såpass høy kvalitet burde kvalifisere til en 10'er Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Her snakker vi moneyhats altså. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 http://www.polygon.com/game/halo-4/2204 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå