Kurt Lekanger Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Doro PhoneEasy har store taster og lettlest skjerm. Men er den bare for den eldre garde? Test: Doro PhoneEasy 612 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Denne lurer jeg faktisk om jeg og dama skal kjøpe til bestemora hennes til jul. Hu trenger ny mobil. I våres blei hu lurt til å kjøpe en Nokia Lumia 900 hu overhodet ikke kunne bruke. Den blei gitt bort etter få dagers bruk. Veit hu er svak for kamskjell-utførelsen også. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Mobiler som har trykkskjermer (resitive) kan også være greie. Det blir mye mindre "slurve-touching" på skjermen da. Dette ser jeg er det største problemet når f.eks min mor skal bruke vanlig berøringsskjerm: "å gud, hva kom jeg borti nå da" Slike trykk-skjermer er vel ikke så vanlige nå, men om noen har et tips til nye slike hadde det vært ok Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Det er jo nesten samme pris på 615 som har 3G. Dere skriver at "3G gir bedre dekning og raskere overføring av MMS-er som er hovedformålet med 3G". Jeg trodde nå at den største fordelen med slike enkle telefoner og 3G nettet, var bedre samtalekvalitet. Er forskjell på en samtale på 2G nettet og 3G nettet. (at 3G gir bedre dekning synes jeg også var litt rart formulert) Endret 1. november 2012 av Xpi Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nokia X3-02.5 kan du prøve gammalerik:) Har vært noe feil med disse, men tror den nye som heter x3-02.5 er bedre enn x3-02 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 "Men siden knappen må holdes inne i tre sekunder før alarmen aktiveres, er det antagelig ikke et problem." Virkelig? Har man mobilen i bukselomma og setter seg ned litt skjevt skjer jo dette ganske lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg