Niklasp Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Slo ned nettet hardt og raskt. Slik ødla Sandy Internett på østkysten av USA Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 I use Sandy Bridge and got over it! 3 Lenke til kommentar
tow Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Wow! Tusentalls liter sjøvann skyllet inn over landet! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Wow! Tusentalls liter sjøvann skyllet inn over landet! Skal ikke kimse av noen kubikkmeter med saltvann! Bra amerikanerne hadde Internett slik at de fikk ødelegge orkanen ("Disse delene av Internett ødela orkanen") 3 Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Wow! Tusentalls liter sjøvann skyllet inn over landet!Skal ikke kimse av noen kubikkmeter med saltvann! Bra amerikanerne hadde Internett slik at de fikk ødelegge orkanen ("Disse delene av Internett ødela orkanen") Tenkte det samme, ikke helt god grammatikk der. Lenke til kommentar
Zemian Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ble orkanen ødelagt? Så flott at deler av internett har bruksområder jeg ikke visste om:) Antar at andre deler av internett vil rydde snø i vinter, så slipper jeg å måke:) Lenke til kommentar
losDos Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Visste ikke at deler av internett kunne brukes mot å ødelegge orkanen Og for sikkerhets skyld, skal vi si flere milliarder liter ++ om det nå er den enheten vi bruker Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg satt midt i DC under hele orkanen og hadde glimrende nett hele tiden, så det desentraliserte systemet som sies å fungere ved å route trafikken annerledes, virket der ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå